Hvad så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Puha jeg står i en øv situation lige nu !!!
I december besluttede vi os for at vi gerne ville have baby nr. 3, og da vi kun har brugt kondom som beskyttelse var det jo lige til. 3 dage efter jeg havde ægløsning tager vores mindste på 19 måneder et seriøst styrt hvor han slår næsen og der er bare blod overalt! Og da jeg sad med ham med blodet styrtende ud af næsen på ham kunne jeg mærke i mig selv at jeg bare ikke er parat til en lille ny endnu. Og da vi jo faktisk kun har prøvet denne ene måned tænker jeg at chancerne for en graviditet er relativ lille..... HAHA DER TOG FEJL!!!!!!! Lavede i går ikke bare 1, ikke bare 2 men 4 (!!!!!) positive tests.

Og nu aner jeg bare slet ikke hvad jeg skal stille op
Alt i min krop taler imod abort, men samtidig taler den også imod baby, og har spurgt mig selv flere gange om jeg virkelig kan få fjernet hvad der egentlig var planlagt som en ønske baby?! - Åhh mit hovede er forvirret, og det gør ondt helt ind til knoglemarven at stå i denne situation. Manden siger han støtter mig 200% uanset hvad valget bliver så ved jeg har ham i ryggen, men stadig...

Nå skulle også bare lige ud med mine frustrationer.

God aften der ude i stuerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Frk. Himmelblå

Øv for dig.

Men du kan ikke tage en beslutning om abort nu, som jeg ser det.

For få dage dage siden ønskede du en baby. Så ændrede du mening. Det siger mig, at du let kan ændre den igen. Så ville det virklelig være noget LORT at have fået en abort.

Og så synes jeg bare heller ikke, det er en mulighed for et oplyst menneske, der selv vælger at prøve at blive gravid.

Men jeg kender selvsagt ikke dine nærmere omstændigheder og ressourcer/mangel på samme. Og alle børn fortjener ordentlige forhold her i livet.

Men se, om du ikke kan tænke et positivt syn frem.

Anmeld

16. januar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej piger.

Puha jeg står i en øv situation lige nu !!!
I december besluttede vi os for at vi gerne ville have baby nr. 3, og da vi kun har brugt kondom som beskyttelse var det jo lige til. 3 dage efter jeg havde ægløsning tager vores mindste på 19 måneder et seriøst styrt hvor han slår næsen og der er bare blod overalt! Og da jeg sad med ham med blodet styrtende ud af næsen på ham kunne jeg mærke i mig selv at jeg bare ikke er parat til en lille ny endnu. Og da vi jo faktisk kun har prøvet denne ene måned tænker jeg at chancerne for en graviditet er relativ lille..... HAHA DER TOG FEJL!!!!!!! Lavede i går ikke bare 1, ikke bare 2 men 4 (!!!!!) positive tests.

Og nu aner jeg bare slet ikke hvad jeg skal stille op
Alt i min krop taler imod abort, men samtidig taler den også imod baby, og har spurgt mig selv flere gange om jeg virkelig kan få fjernet hvad der egentlig var planlagt som en ønske baby?! - Åhh mit hovede er forvirret, og det gør ondt helt ind til knoglemarven at stå i denne situation. Manden siger han støtter mig 200% uanset hvad valget bliver så ved jeg har ham i ryggen, men stadig...

Nå skulle også bare lige ud med mine frustrationer.

God aften der ude i stuerne

Puha sikke et dilemma!

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker, testede positiv da vores nr 2 var 4 mdr gammel.. Planlagt! vi troede at det nok ville tage nogle måneder, men det gjorde det ikke

Well, jeres søn er ikke 19 mdr for altid han vil jo være næsten 2.5 år når den lille kommer

Jeg var også nervøs for om jeg nu alligevel var klar.. Men vores mellemste var jo ikke en baby, baby mere, da lillebror kom han var en tumling, som kunne en masse ting selv

Sender er stort og håber at I finder ud af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.