Hej piger.
Puha jeg står i en øv situation lige nu !!!
I december besluttede vi os for at vi gerne ville have baby nr. 3, og da vi kun har brugt kondom som beskyttelse var det jo lige til. 3 dage efter jeg havde ægløsning tager vores mindste på 19 måneder et seriøst styrt hvor han slår næsen og der er bare blod overalt! Og da jeg sad med ham med blodet styrtende ud af næsen på ham kunne jeg mærke i mig selv at jeg bare ikke er parat til en lille ny endnu. Og da vi jo faktisk kun har prøvet denne ene måned tænker jeg at chancerne for en graviditet er relativ lille..... HAHA DER TOG FEJL!!!!!!! Lavede i går ikke bare 1, ikke bare 2 men 4 (!!!!!) positive tests.
Og nu aner jeg bare slet ikke hvad jeg skal stille op
Alt i min krop taler imod abort, men samtidig taler den også imod baby, og har spurgt mig selv flere gange om jeg virkelig kan få fjernet hvad der egentlig var planlagt som en ønske baby?! - Åhh mit hovede er forvirret, og det gør ondt helt ind til knoglemarven at stå i denne situation. Manden siger han støtter mig 200% uanset hvad valget bliver så ved jeg har ham i ryggen, men stadig...
Nå skulle også bare lige ud med mine frustrationer.
God aften der ude i stuerne
Anmeld