Brystbetændelse inden fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Haha, det var da så lidt - og hun var lige ved hånden, så kunne du da ligeså godt få lidt personlige erfaringer med.. Dem får man jo sjældent gennem dr. Google..

Jo, brystbetændelse skyldes som regel at man ikke får tømt ordentligt ud, at man går med fugtige ammeindlæg eller at ens bh strammer..

Ja, vi må da håbe, at det "bare" er lidt ømhed, og den bedste kur er nok at massere knuderne under den varme bruser, som du jo allerede gør, evt. malke ud i et døgn (så skulle symptomerne gerne aftage - brystbetændelse eller ej) og sørge for at have rene og tørre ammeindlæg i bh'en - min mor anbefaler, at man lufttører frem for brug af ammeindlæg, meeeeen, det er jo ikke muligt at gå rundt med bare lyttehjerter hele dagen..

Nej nemlig!

Okay. Jeg fortsætter med at massere under bruseren. 
Haha neeej ikke hele dagen hvert fald Men er sikker på at Daniel synes det er den bedste løsning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Det døjede jeg også med de sidste par måneder inden jeg fødte

AV!

Er det rigtigt? Av av av det gør NAS! 

Jeg fortsætter med at massere under bruseren og håber det hjælper. Jeg har en tid ved lægen på mandag til 3. lægeundersøgelse, så hvis det ikke er blevet bedre, må jeg lige høre hende til det

Anmeld

16. januar 2013

L&V

Altså de gange jeg har haft brystbetændelse har jeg haft det så dårligt at man ikke kan forestille det.. Feber,rysteture og ONDT så det halve ku være nok.. ku ikke ha armene ind til kroppen.. Så tror ikke det er det.. Men husker ikke den fornemmelse hverken i graviditeten eller efter

Anmeld

16. januar 2013

M (:

Nej nemlig!

Okay. Jeg fortsætter med at massere under bruseren. 
Haha neeej ikke hele dagen hvert fald Men er sikker på at Daniel synes det er den bedste løsning 

Jeg tror også, at det er den løsning de fleste mænd foretrækker! (:

- Andreas synes også vi skal lufttørre herhjemme trods INGEN brystbetændelse eller råmælk, der kan lække

Anmeld

16. januar 2013

Miss Church

Månsson skriver:

Altså de gange jeg har haft brystbetændelse har jeg haft det så dårligt at man ikke kan forestille det.. Feber,rysteture og ONDT så det halve ku være nok.. ku ikke ha armene ind til kroppen.. Så tror ikke det er det.. Men husker ikke den fornemmelse hverken i graviditeten eller efter

Nej det er det nok ikke. Det håber jeg hvert fald ikke. Men shit det gør ondt. Har aldrig oplevet noget lignende! 
Har haft ømme bryster det meste af graviditeten men aldrig på den her måde

Men måske det bare kan være fordi kroppen forbereder sig på at skulle levere mad?

Anmeld

16. januar 2013

Miss Church

Jeg tror også, at det er den løsning de fleste mænd foretrækker! (:

- Andreas synes også vi skal lufttørre herhjemme trods INGEN brystbetændelse eller råmælk, der kan lække

Haha ja det kunne jeg lige forestille mig 

Anmeld

16. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Haha ja det kunne jeg lige forestille mig 

Haha, ja, sympati-lufttørre

Anmeld

16. januar 2013

Miss Church

Haha, ja, sympati-lufttørre

Ja nemlig Det kunne du da godt. Ellers bare for hyggens skyld 

Anmeld

16. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja nemlig Det kunne du da godt. Ellers bare for hyggens skyld 

Hahaha, det er jeg sikker på han ville være fan af..

Anmeld

17. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Er det rigtigt? Av av av det gør NAS! 

Jeg fortsætter med at massere under bruseren og håber det hjælper. Jeg har en tid ved lægen på mandag til 3. lægeundersøgelse, så hvis det ikke er blevet bedre, må jeg lige høre hende til det

Ja gø det!! Det gør mega ondt! dog havde jeg så ikke ret ondt da mælken løb til efter jeg havde født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.