**Ønskebabyen skriver:
For det første, så er der INGEN udbydere der garantere hastigheden af internettet trådløst. For det andet, er det måske også meget nok at tro du vil have lige godt signal over det hele, i så stort et hus!
Bor du et sted hvor du kan på Waoo? De har hastigheder der hedder 15/15, 30/30, 40/40 osv. Det er garanteret hastighed, hvis du køre med kabel.
Og deres router er fin. Men igen, vil ingen garantere dig at det vil virke bedre end det du har nu! Det hele afhænger af hvor mange forstyrrende elementer du har i dit hus, som kan/vil gå ind og forstyre det trådløse netværk. Sådan er det i alle hjem/huse. Nogle har nemmere ved at køre trådløst end andre.
Mvh hende der arbejder med sådan noget til daglig.
Jeg er godt klar over, at jeg ikke kan garanteres en bestemt hastighed, og at det ikke går lige hurtigt over hele huset. Det betyder egentlig heller ikke så meget - så længe vi kan komme på, og det er jo det, vi ikke kan...
Jeg synes bare, det er træls, at vi ikke kan komme på, når vi er i den bageste halvdel af huset.
Waoo...er det ikke igen via kabel? For det har vi som tidligere skrevet ikke adgang til...
Anmeld