MD - må lige prale lidt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

LilleSmølf

Det gik bare helt super. Jordmoderen var rigtigt sød og fortalte hele tiden hvad hun var i gang med og hvad det var vi kunne se. Alt var i skønneste orden og åbenbart ligger min livmoder sådan at vi nemt kan mærke ham - uden tvivl derfor jeg føler, jeg efterhånden har fået blå mærker invendigt

Hun spurgte om vi ville kende kønnet (JA JA JA!) og det var da heller ikke spor svært at se

Her er prinsen så

Han ville ikke rigtigt ligge ordenligt til billede men kan kunne sagtens smide foden op foran ansigtet. Synes dog det blevet meget fint alligevel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

M&N

Odense92 skriver:

Det gik bare helt super. Jordmoderen var rigtigt sød og fortalte hele tiden hvad hun var i gang med og hvad det var vi kunne se. Alt var i skønneste orden og åbenbart ligger min livmoder sådan at vi nemt kan mærke ham - uden tvivl derfor jeg føler, jeg efterhånden har fået blå mærker invendigt

Hun spurgte om vi ville kende kønnet (JA JA JA!) og det var da heller ikke spor svært at se

Her er prinsen så

Han ville ikke rigtigt ligge ordenligt til billede men kan kunne sagtens smide foden op foran ansigtet. Synes dog det blevet meget fint alligevel.

Ih hvor dejligt med en veloverstået scanning Stort tillykke!

Anmeld

17. januar 2013

CamillaSoefelt

Odense92 skriver:

Her er prinsen så

Tillykke med jeres fine dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.