Ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

AnnaMary

Er det et godt eller dårligt tegn at det føles som om mine bryster erligeså tunge som sten, at når jeg tager min BH af, at det så føles som om de rammer jorden med et brag, fordi det gør så ondt, og de er så tunge ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Bare mig..

AnnaMary skriver:

Er det et godt eller dårligt tegn at det føles som om mine bryster erligeså tunge som sten, at når jeg tager min BH af, at det så føles som om de rammer jorden med et brag, fordi det gør så ondt, og de er så tunge ?

Om det er godt eller skidt afhænger jo af om du vil være gravid

Men ømme bryster meget pludselig, plejer at være en god indikator. Den har passet på mig begge gange, og var mit første tegn begge gange

Anmeld

16. januar 2013

AnnaMary

Godt tegn : Gravid :-)
Dårligt tegn: Ikke gravid

Nu tænker jeg os mere på det der med de er så tunge ? ... 

Det 7 år siden jeg var gravid med min datter, det dælme ikke til at huske

Anmeld

16. januar 2013

Team Putte

AnnaMary skriver:

Godt tegn : Gravid :-)
Dårligt tegn: Ikke gravid

Nu tænker jeg os mere på det der med de er så tunge ? ... 

Det 7 år siden jeg var gravid med min datter, det dælme ikke til at huske

Godt tegn

Anmeld

16. januar 2013

Chraz

AnnaMary skriver:

TEST TEST TEST TEST TEST TEST smukke!!!! 

Anmeld

16. januar 2013

AnnaMary

Chraz skriver:

TEST TEST TEST TEST TEST TEST smukke!!!! 

Jaa Fis, har virkelig os bare så meget lyst !

- Men det gør bare så ondt når den viser negativ

Anmeld

16. januar 2013

AnnaMary

Team Putte skriver:

Godt tegn

Os selvom det måske ik er hele tiden, selvom jeg har bh på ?

Anmeld

16. januar 2013

Team Putte

AnnaMary skriver:

Os selvom det måske ik er hele tiden, selvom jeg har bh på ?

Jah

Jeg havde heller ik ømme bryster hele tiden.. og tyngdefornemmelsen oplevede jeg aldrig men når det ik er dit første barn tænker at jeg brysterne er hurtigere og mere aggressivt på færde da de jo ved hvad de skal

Anmeld

16. januar 2013

MariaKyedDK

AnnaMary skriver:

Lyder som et rigtig godt tegn - jeg er i hvertfald gravid 8+5 idag og mine bryster gør smadder ondt og er tæt på linse kessler størrelse haha ej dog ikke, men de er store og super ømme, var de helt fra starten inden jeg testede positiv 4+0

for dig

Anmeld

16. januar 2013

AnthonsMor

AnnaMary skriver:

Lige da jeg opdagede jeg var gravid gik der ikke ret længe før jeg faktisk var nødt til at holde ved mine bryster, når jeg tog min BH af, fordi de simpelthen var SÅÅÅÅÅÅÅ ømme, at bare det lille stykke de rykkede sig når støtten fra BH'en forsvandt så følteds det som om de var ved at falde af.. Det var skrækkeligt, det forsvandt heldigvis igen! Nu er de så godt igang med mælkeproduktion og det er sgu heller ikke en dans på roser altid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.