Forsøgskaniner • McDonalds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Meliora skriver:

Nu kan man vel næppe kalde mcD mad;-) 

Hé Hé nok ik rigtig mad, men så alligevel?! Det er nu heller ik det vi spiser mest af, men en sjælden gang i mellem ska man bare ha lidt junk! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

MorDk

Et sundere koncept. Noget med peberbøf i wraps osv. Men altså... sys jo ik det var så fantastisk!! Men gratis mad og gavekort siger man ikke nej til

Anmeld

16. januar 2013

LRJ

Prøvede på et tidspunkt at blive spurgt om jeg ville være testperson til nogle nye chokolader fra Marabou og andre chokolader fra dem der har marabou, og gratis chokolade siger man aldrig nej til hehe
gik derfra med en bærepose fyldt med chokolade

Anmeld

16. januar 2013

Victoriasmor88

Lone H. skriver:

Prøvede på et tidspunkt at blive spurgt om jeg ville være testperson til nogle nye chokolader fra Marabou og andre chokolader fra dem der har marabou, og gratis chokolade siger man aldrig nej til hehe

Hvis jeg fik det tilbud, havde de haft mig hængende hele dagen 

Anmeld

16. januar 2013

LRJ

Prinsesse2ben skriver:

Hvis jeg fik det tilbud, havde de haft mig hængende hele dagen 

Hehe ja, ville os gerne blive fik os en kammerat til at gå der forbi og håbede at han blev spurgt og det gjorde han, så fik li en halv pose mere chokolade med hjem

Anmeld

16. januar 2013

CamillaSoefelt

Lone H. skriver:

Helt sikkert;-)!! Os mig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.