Forsøgskaniner • McDonalds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

MorDk

Idag var kæresten og jeg testpersoner/forsøgskaniner på en nyt koncept. Fik Gratis mad (test) og et gavekort hver på 50 kr (Det kan man jo ik brokke sig over)

Andre der har været testpersoner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

L&V

MorDk skriver:

Idag var kæresten og jeg testpersoner/forsøgskaniner på en nyt koncept. Fik Gratis mad (test) og et gavekort hver på 50 kr (Det kan man jo ik brokke sig over)

Jamen hvad testede i dog??

Anmeld

15. januar 2013

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

Jamen hvad testede i dog??

Er også nysgerrig

Anmeld

15. januar 2013

Den lykkelige

Næh kan ikke fordrage det  men hvad skulle i så teste? JO milkshake med jordbær er MUMS 

Anmeld

15. januar 2013

Babydrøm

MorDk skriver:

For nogle år siden, da kæresten og jeg gik en tur på strøget, blev vi spurgt om vi ik lige ville ind og teste nogle nye knorr produkter og så fik vi en gavepose med, med lidt snack og drikke 

Anmeld

15. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er også nysgærig på, hva det nye koncept går ud?? Gratis mad, siger man da sjældent nej til! Vh stine

Anmeld

16. januar 2013

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Er også nysgerrig

Ja ikke.. Man må huske detaljer til det nysgerrige folk

Anmeld

16. januar 2013

JS<3

Den lykkelige skriver:

Næh kan ikke fordrage det  men hvad skulle i så teste? JO milkshake med jordbær er MUMS 

Jeg har det på samme måde 

Og ders pomfritter er også ok, men det ikke noget jeg længes efter.

Anmeld

16. januar 2013

Meliora

StineW79 skriver:

Er også nysgærig på, hva det nye koncept går ud?? Gratis mad, siger man da sjældent nej til! Vh stine

Nu kan man vel næppe kalde mcD mad;-) 

Anmeld

16. januar 2013

Storgaard & Lillegaard

MorDk skriver:

Jeg har også prøvet det, gratis mad og et gavekort og så skulle vi svare på nogle spørgsmål omkring maden
Det var en ny burger som også kom i deres restauranter men den er der så ikke mere men smagte da lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.