Maven efter 2 graviditet? (jer med strækmærker 1 gang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Anonym trådstarter

Er lige anonym for jeg vil ikke have nogen kender til vores baby planer. Jeg fik rigtig mange strækmærker efter 1 graviditet, og går og tænker på hvordan maven så ser ud efter 2?

Nogle søde damer der vil vise mig jeres mave lige efter i havde født nummer 2?(gerne jer med strækmærker fra første graviditet)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Er lige anonym for jeg vil ikke have nogen kender til vores baby planer. Jeg fik rigtig mange strækmærker efter 1 graviditet, og går og tænker på hvordan maven så ser ud efter 2?

Nogle søde damer der vil vise mig jeres mave lige efter i havde født nummer 2?(gerne jer med strækmærker fra første graviditet)

Knus

Nu jeg ikk født 2 gang endnu men er gravid og skal love for mine strækmærker er kommet frem igen og er tydlige igen de var lige Sp flotte :-)

Anmeld

15. januar 2013

LBK

Anonym skriver:

Knus

Jeg har ikke lige noget billede. Jeg fik også mange strækmærker første gang og er nu gravid i uge 37 med nummer to. jeg har "kun" fået et par enkelte nye mærker denne gang..

Anmeld

16. januar 2013

dukke

Anonym skriver:

Knus

Nu har jeg ikke noget billeder men jeg fik en masse strækmærker da jeg vendet min søn og det er 2 år siden jeg er gravid 34 uger imorgen og jeg har ikke fået nogle nye strækmærker og de gamle er stadig pæne lyse og man kan næsten ikke se dem

Anmeld

16. januar 2013

Aabye

jeg har kun fået et par nye.. men de er kommet hver jeg har ar der går på tværs af maven efter et par operationer imellem nr 1 og 2.. havde det ikke været for de har så havde jeg ikke fået et eneste nyt mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.