fryse kagebunde ned inden brug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Den lykkelige

Malli skriver:

SMART! - Sidder nemlig og så og tænker at jeg ikke lige tror en frysepose kan komme omkring, uden at det hele knækker..

ihhh hvor er det dejligt ed hurtige råd og tips og tricks

Nu du er så klog på området, vil jeg lige høre dig om din erfaring med opsmøringer. er der nogle frostings/smørcremer der er bedre og nemmere at arbejde med end andre. ( det skal være en hvid kage, så chokolade frostings/smørcremer duer ikke) ;(

Hi hi ja dejlig med hjælpsomt forum 
Jeg har prøvet flere og har altid synes det var VILDT svært uden at rive i kagen... MEN så fik jeg min über dejlige køkkenmaskine og hvis den står længe nok bliver den som flødeskum  Så let at smøre op!
Jeg bruger bare smør, vanilie fra vanilie stang og flormelis og en slat mælk.. også står det ret længe og røre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Malli

Den lykkelige skriver:

Hi hi ja dejlig med hjælpsomt forum 
Jeg har prøvet flere og har altid synes det var VILDT svært uden at rive i kagen... MEN så fik jeg min über dejlige køkkenmaskine og hvis den står længe nok bliver den som flødeskum  Så let at smøre op!
Jeg bruger bare smør, vanilie fra vanilie stang og flormelis og en slat mælk.. også står det ret længe og røre.. 

Det lyder som noget jeg skal prøve, jeg har nemlig ENDELIG fået min kenwood køkkenmaskine og den spinner jo bare, så det må være en let sag for den

Har du prøvet med palmin før? har læst mangee positive tråde om det, men kan bare ikke forestille mig det smager godt?

Anmeld

15. januar 2013

Den lykkelige

Malli skriver:

Det lyder som noget jeg skal prøve, jeg har nemlig ENDELIG fået min kenwood køkkenmaskine og den spinner jo bare, så det må være en let sag for den

Har du prøvet med palmin før? har læst mangee positive tråde om det, men kan bare ikke forestille mig det smager godt?

Jeps har prøvet palmin.. synes det så ulækkert.. men er bare mig  plus det virkelig svært at røre ordentlig uden klumper.. efter min køkken maskine er jeg sikker på det er den bedste den jeg laver (for mig) for jeg synes det var så svært at få den rigtig god smørbar før.. 

Anmeld

15. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Malli skriver:

Århh godt du sagde det med bagepapiret skal bundene bare fryses i fryseposer ( så skal jeg ud og ha nogle store nogle)

Jeg tager bare 2-4 fryseposer og klipper op, også taper jeg dem sammen. Har endnu ik fundet fryseposer der ellers er store nok! Vh stine

Anmeld

15. januar 2013

Malli

StineW79 skriver:

Jeg tager bare 2-4 fryseposer og klipper op, også taper jeg dem sammen. Har endnu ik fundet fryseposer der ellers er store nok! Vh stine

smart trick, det er hermed noteret.

Anmeld

15. januar 2013

Malli

Den lykkelige skriver:

Jeps har prøvet palmin.. synes det så ulækkert.. men er bare mig  plus det virkelig svært at røre ordentlig uden klumper.. efter min køkken maskine er jeg sikker på det er den bedste den jeg laver (for mig) for jeg synes det var så svært at få den rigtig god smørbar før.. 

Jeg kunne altså heller ikke forestille mig at det var lækkert, sådan lidt fedtet i smagen - men læser bare at flere siger det er SÅ lækkert. hmmm ... jeg prøver en alm smørcreme tror jeg

Anmeld

15. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Malli skriver:

Jeg kunne altså heller ikke forestille mig at det var lækkert, sådan lidt fedtet i smagen - men læser bare at flere siger det er SÅ lækkert. hmmm ... jeg prøver en alm smørcreme tror jeg

Så ska der også mælk og vanilie i, så virker det mindre fedtet. Vh stine

Anmeld

15. januar 2013

tahj69

Jeg bager bunde enkeltvis på bagepapir, og når jeg lægger de 3-4 bunde ovenpå hinanden, drysser jeg hver med lidt sukker, så hænger de ikke i hinanden når jeg lægger dem i fryseren. Jeg pakker dem ind i film og derefter i " affaldsposer" de store på rulle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.