muren i underlivet :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

dukke

Hej skønne kvinder

Jeg har en muren i underlivet og kan næsten ikke gå jeg mærker liv fra lillesøster og er 33+5 hvad kan det være og skal jeg ringe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

MIWULA

Sikke noget søde håber ikk lillepigen allerede vil ud..  Jeg ville nok ringe hvis du er nervøs for det søde!!  Kommer du fredag?

Anmeld

15. januar 2013

LMX

dukke skriver:

Hej skønne kvinder

Jeg har en muren i underlivet og kan næsten ikke gå jeg mærker liv fra lillesøster og er 33+5 hvad kan det være og skal jeg ringe?

Murren i underlivet har jeg også. Det er såååå irriterende, men meget normalt.

Nu her hvor jeg er ved at nå enden får jeg også sådan nogle JAG helt nederst i underlivet. For at sige det som det er, på godt dansk, så føles det som om der bliver stukket en strikkepind op i skrævet på mig. (Undskyld mit franske)
Det er ganske ubehageligt! Det er fordi hun er på vej ned i bækkenet og gøre sig klar til fødsel.

Av av...

Men synes du skal kontakte fødegangen hvis du er usikker. Hellere få lidt ro i sindet

Anmeld

15. januar 2013

dukke

MIWULA skriver:

Sikke noget søde håber ikk lillepigen allerede vil ud..  Jeg ville nok ringe hvis du er nervøs for det søde!!  Kommer du fredag?

Det håber jeg heller ikke hun vil det er lige tidligt nok
Jeg kan desværre ikke finde nogle til at tage aksel

Anmeld

15. januar 2013

dukke

LMX skriver:

Murren i underlivet har jeg også. Det er såååå irriterende, men meget normalt.

Nu her hvor jeg er ved at nå enden får jeg også sådan nogle JAG helt nederst i underlivet. For at sige det som det er, på godt dansk, så føles det som om der bliver stukket en strikkepind op i skrævet på mig. (Undskyld mit franske)
Det er ganske ubehageligt! Det er fordi hun er på vej ned i bækkenet og gøre sig klar til fødsel.

Av av...

Men synes du skal kontakte fødegangen hvis du er usikker. Hellere få lidt ro i sindet

Hun ligger der nede så det er ikke det søde

Men giver det lige noget tid det kan også "bare" være min bækkenløsning

Anmeld

15. januar 2013

B&J

det kan man sagtens lang tid før, kroppen er jo så småt ved at gøre sig klar og hovede kan jo godt gøre ondt selv om det ligger fast...

hvis du ikke har mærket liv så drik noget koldt eller puf til maven...

Anmeld

15. januar 2013

MIWULA

dukke skriver:

Det håber jeg heller ikke hun vil det er lige tidligt nok
Jeg kan desværre ikke finde nogle til at tage aksel

Øvøv håber da du kan finde en.. kunne være hyggeligt hvis du kom.

Anmeld

16. januar 2013

Anonym8827

Altså hvorfor kan du ikke finde nogen til at tage A. Når hans far står klart til at hjælpe.?. Og mig for den sags skyld. Han vil jo gerne passe ham hvis der sker lille pigen noget før tid eller lign.

Anmeld

16. januar 2013

dukke

Mitallerstørsteønske skriver:

Altså hvorfor kan du ikke finde nogen til at tage A. Når hans far står klart til at hjælpe.?. Og mig for den sags skyld. Han vil jo gerne passe ham hvis der sker lille pigen noget før tid eller lign.

Maria jeg synes at du skal lade vær med at blande dig i det !

Anmeld

16. januar 2013

Miin'Baby'Mus

dukke skriver:

Hej skønne kvinder

Har murren konstant og er 38+5 i dag  Vores lille prinsesse ligger og gør sig klar til at komme ud og sige hej, det er helt normalt med masser af jag og niv - ja jeg kan knap nok rejse mig, gå på toilettet eller få tøj på, det er simpelthen alt for hårdt fordi hun ligger bare så træls derinde og fylder godt  samtidig med det vil hun skyde ryg og bruge mig som boksebolt, åh jeg syntes at jeg har det hårdt 

Det vigtigste i denne tid er vist bare at du mærker den lille hver dag  og så slapper af mest muligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.