Uge 37 og kraftige mavesmerter.. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

LBK

Hej søde tøSer.. Hjælp mig lidt.. 

Jeg er gravid i uge 37... Jeg har sindssygt ondt i højre side af maven.. Det har gjort vanvittig ondt hele dagen. Jeg kan næsten værken stå eller gå.

Jeg har haft ondt samme sted før meN kun kortvarigt. I dag har jeg haft ondt siden tidligt i morges. Jeg fristes umiddelbart til at tro at er ligamentsmerter, men smerterne forsvinder IKKE når jeg ligger ned eller sidder..

så kom med jeres brede viden.. Kan det alligevel være lugamentsmerter.. ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

CamillaSoefelt

LBK skriver:

Jeg er gravid i uge 37... Jeg har sindssygt ondt i højre side af maven.. Det har gjort vanvittig ondt hele dagen. Jeg kan næsten værken stå eller gå.

Jeg har haft ondt samme sted før meN kun kortvarigt. I dag har jeg haft ondt siden tidligt i morges. Jeg fristes umiddelbart til at tro at er ligamentsmerter, men smerterne forsvinder IKKE når jeg ligger ned eller sidder..

Jeg havde ringet til FG!

Kan jo være blindtarmen?

Anmeld

15. januar 2013

simone_jacobsen

LBK skriver:

Jeg havde på et tidspunkt ondt i en 14 dages tid i højre siden, der var det baby der havde trykket på ribbenene. Men er du nervøs øh usikker syntes jeg lige, at du skal give fødegangen en kald - det kan.i hvertfald ikke skade..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.