Hvad tabte du dig på? (motion vs kost)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Hullabullabulla

Giraffen skriver:

jeg tror også rigtig mange menneskers problemer med mad er når man spiser med følelserne og ikke med sulten/kroppen

Har faktisk aldrig lidt af trøstespise syndromet - har heller aldrig (før i tiden) været den store tilhænger af slik mv.

Jeg er bare ekstremt madglad - og spiser med øjnene i stedet for at lytte til mavens stopsignaler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har tabt mig af flere omgange. Men kostomlægning er den største prioritet hos mig.

For nogle år siden tabte jeg mig via et kick start med sådan noget shake, man skulle drikke. Det virkede og jeg holdte vægten - lige ind til jeg blev gravid med den første. De graviditets kilo røg dog hurtigt af, og jeg holdte vægten via en god og nærende kost.

Da jeg blev gravid med min søn tog jeg ALT for mange kilo på, og dem er jeg ved at smide nu (han er 11 mdr).  

Jeg skar i slutningen af august cola og chokolade ud af min diæt, og på den konto har jeg tabt mig 20 kilo.

De sidste 25 kg skal tabes via en sund livsstil med mere motion og sund kost. 

Jeg kan bedst lide at tabe mig i etaber, da jeg så lærer at holde vægten, før jeg går længere ned (jeg har stor tendens til elevator-vægt, hvilket er utroligt usundt)

Anmeld

15. januar 2013

trunte89

For et par år siden må det være, der tabte jeg ti kg på et halvt år stort set kun ved at træne. Men så snart jeg stoppede røg det hele på igen.
Nu har jeg siden først på sommeren tabt små 20 kg kun ved kosten.

Anmeld

16. januar 2013

Giraffen

Britt88 skriver:

Har faktisk aldrig lidt af trøstespise syndromet - har heller aldrig (før i tiden) været den store tilhænger af slik mv.

Jeg er bare ekstremt madglad - og spiser med øjnene i stedet for at lytte til mavens stopsignaler..

det vil jeg også kalde at spise med følelserne glæde og hygge er jo også en følelse

Anmeld

16. januar 2013

FrkZier

Giraffen skriver:

Nu blir jeg nødt til at få stillet min nysgerrighed så jeg prøver lige med sådan en lille afstemning

Afstemningen er VÆLDIG lang (har prøvet at få alle muligheder med)

sæt gerne  flere krydser (hvad du har prøvet tidligere og hvad du gør nu)

jeg er itvivl om hvad jeg skal svare med om kiloene er røget på igen - fordi de 9 kg er jo røget på igen, men det jo fordi jeg er blevet gravid umidlbart lige efter vægttab

Anmeld

16. januar 2013

Giraffen

FrkZier skriver:

jeg er itvivl om hvad jeg skal svare med om kiloene er røget på igen - fordi de 9 kg er jo røget på igen, men det jo fordi jeg er blevet gravid umidlbart lige efter vægttab

hihi baby gælder  ikke i regnskaberne

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

Giraffen skriver:

Nu blir jeg nødt til at få stillet min nysgerrighed så jeg prøver lige med sådan en lille afstemning

Da jeg havde født trænede jeg, og kørte hjem og spiste kage efter ca 9 mdr havde jeg tabt mine graviditets kilo. Denne gang må jeg heller droppe alt det kage så det går lidt hurtigere

Anmeld

16. januar 2013

Giraffen

Baby2påvej skriver:

Da jeg havde født trænede jeg, og kørte hjem og spiste kage efter ca 9 mdr havde jeg tabt mine graviditets kilo. Denne gang må jeg heller droppe alt det kage så det går lidt hurtigere

hihi ka godt være det virker bedre uden kage

Anmeld

16. januar 2013

morethanperfect

Giraffen skriver:

Jeg har kun brugt sund kost , og tabte mig og holdte vægten

Der skulle ikke meget til her efter jeg fik mit 2. barn ..

Skulle faktisk bare ændre mine dårlige kostvaner ! 

Anmeld

16. januar 2013

Sophie90

Slankekure er noget pjatefter min mening og slankepiller er jo i visse tilfælde direkte farlige! Bevæg dig lidt hver dag og spis ikke for meget usundt så taber du dig langsomt og det er også meget sundere.. Jeg fik et arbejde hvor jeg går omkring 15 km hver dag og er igang hele dagen, og havde derfor heller ikke tid til at spise så meget hehe.. Og jeg taber mig mere og mere og har nogle gange rent faktisk overskud til motion..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.