Hårdt slag i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Anonym trådstarter

Her i nat kom kæresten til at støtte sig på min mave da han skulle vende sig i sengen, det var temmelig hårdt og gjorde ondt. Har igennem hele dagen mærket merkant mindre liv end jeg plejer og er ved at være lidt nervøs, hvad ville i gøre? 
er 31+1

For har mærket baby lidt, men kun meget lidt og svagere end jeg plejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Her i nat kom kæresten til at støtte sig på min mave da han skulle vende sig i sengen, det var temmelig hårdt og gjorde ondt. Har igennem hele dagen mærket merkant mindre liv end jeg plejer og er ved at være lidt nervøs, hvad ville i gøre? 
er 31+1

Ring til fg.

men tror ikk du skal være bekymret 

baby er godt beskyttet i maven

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Ring til fg.

men tror ikk du skal være bekymret 

baby er godt beskyttet i maven

Synes bare også det bar bekymrende at jeg næsten ikke har mærket liv 

Anmeld

15. januar 2013

Københavnermor

Anonym skriver:

er 31+1

Skynd dig at ringe til fødegangen!! De kan berolige dig enten over Tlf eller til et tjek!

Anmeld

15. januar 2013

AnthonsMor

jeg ville ringe til fødegangen i en fart, ikke fordi jeg tror der er noget galt, men de er SÅ meget bedre end os til at berolige dig

Jeg mener man siger, at en fuldvoksen mand vitterligt skal sparke dig i maven, ligesom hvis du blev overfaldt eller noget, før det er farligt for baby - den er jo gooooodt beskyttet derinde

Men ring, så tager de stilling til derinde om de vil se dig eller om de bare lige kan tage en lille snak med dig over telefonen

Pøj pøj

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

ringede til fødegangen og de tog mig ind så jeg fik lavet en kurve, og alt så heldigvis rigtig fint ud så er kommet hjem igen med det samme 

Men tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.