Mens lignende smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Lookingforward

Hej de damer!

Vil lige høre jer om det er normalt med mens lignende smerter op til forventet mens, men oveni samtlige symptomer på graviditet, dog uden positiv test?

Det ville være så nedslående hvis mens kommer i overmorgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Hullabullabulla

youngmom skriver:

Hej de damer!

Vil lige høre jer om det er normalt med mens lignende smerter op til forventet mens, men oveni samtlige symptomer på graviditet, dog uden positiv test?

Jeg havde mens lignende smerter et par dage før jeg testede positiv - dog ingen andre symptomer (jo lidt ømme bryster men først da jeg testede kunne jeg kæde det sammen)

For dig

Anmeld

15. januar 2013

Lookingforward

Britt88 skriver:

Jeg havde mens lignende smerter et par dage før jeg testede positiv - dog ingen andre symptomer (jo lidt ømme bryster men først da jeg testede kunne jeg kæde det sammen)

For dig

Puha, tusind tak, var lige bange for at det var et sikkert tegn på endnu en mislykket! 
Jeg har en del symptomer - er ekstremt træt, er ofte svimmel, har kvalme om aftenen og i løbet af formiddagen, bliver hurtigt stakåndet, har ømme bryster og har haft en lille bitte pletblødning for 3 dage siden 
Hvis det er tilfældet er jeg 3+2 idag 

Anmeld

15. januar 2013

Karla

youngmom skriver:

Hej de damer!

Det er helt normalt at have en fornemmelse af at mens er på vej, og murren i maven. Det kan dog også være, at det er fordi mens er på vej.
Jeg synes selv jeg oplever at have den følelse i ugen op til mens, hver måned, efter jeg har prøvet at være gravid. Jeg tolkede det som et positivt tegn de første måneder, men nu gør jeg det ikke længere. Ved mig tror jeg det er ren indbildning, fordi jeg ønsker at det skal være noget positivt. Men for at det er positivt ved dig, og at du snart har de 2 streger

Anmeld

15. januar 2013

Lookingforward

Min sexlyst er ydermere næsten forsvundet, og det er SLET ikke normalt, min sexlyst plejer at være kronisk, trods influenza, manglende søvn, fuldskab - whatever, den plejer aldrig at fejle..

Anmeld

15. januar 2013

Lookingforward

Karla skriver:

Det er helt normalt at have en fornemmelse af at mens er på vej, og murren i maven. Det kan dog også være, at det er fordi mens er på vej.
Jeg synes selv jeg oplever at have den følelse i ugen op til mens, hver måned, efter jeg har prøvet at være gravid. Jeg tolkede det som et positivt tegn de første måneder, men nu gør jeg det ikke længere. Ved mig tror jeg det er ren indbildning, fordi jeg ønsker at det skal være noget positivt. Men for at det er positivt ved dig, og at du snart har de 2 streger

Jeg plejer aldrig at have smerter op til, men nu, to dage før har jeg smerter omkring æggestokkene og i lænden 
Jeg har heller ikke en fornemmelse af at mens er på vej, og det plejer jeg at have...
Tak, og  for dig også!

Anmeld

15. januar 2013

Karla

youngmom skriver:

Jeg plejer aldrig at have smerter op til, men nu, to dage før har jeg smerter omkring æggestokkene og i lænden 
Jeg har heller ikke en fornemmelse af at mens er på vej, og det plejer jeg at have...
Tak, og  for dig også!

Det lyder da til at mange af symptomerne er der
for den er god nok

Anmeld

15. januar 2013

Lookingforward

Karla skriver:

Det lyder da til at mange af symptomerne er der
for den er god nok

Tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.