2 katte med forskelligt mad, hvordan klare man den???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

helle85

B&J skriver:

sælg det, eller lad dem spise det først også bagefter køb noget andet HUSK at have noget tilbage så du kan blande det med det nye... for nyt foderskift kan give dårlig mave et stykke tid men det er ikke så tit det sker

jep jeg ved godt det der nå de skal skifte foder

jeg gør som en anden skriver. stiller begge slags frem. også hvis han begynder at blive tyg så kigger vi på det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

B&J

helle85 skriver:

jep jeg ved godt det der nå de skal skifte foder

jeg gør som en anden skriver. stiller begge slags frem. også hvis han begynder at blive tyg så kigger vi på det er

Anmeld

2. marts 2013

Lenats31

helle85 skriver:

vi har 2 katte hvor den ene er 9 mdr og som blev i kastreret september og den anden er en hun kat på 7mdr

han katten er meget stor, og vi har købt noget katte mad til kastreret katte, men tænker om vi kun skal give den det som der stå på posen eller om vi skal fylde skålen op som vi plejer??

men vi har jo også hun katten som stadig få killinge foder, hvor skålen plejer at stå hele dagen

men vi kan jo ikke så godt holde kattene fra hinandes mad skål, så hvordan gør i andre hvis i har 2 katte der skal have forskelligt foder

der findes et foder-produkt som hedder Orijen. det er uden tilsætningsstoffer og af top kvalitet. Deres Orijen Høne/Fjerkræ er egnet til katte i alle aldre. Det har et højt proteinindhold og det er kun et plus. 

For katte er korn og grøntsager bare "lidt fyld". De ville aldrig spise det i det fri, hvis de levede der. De er det som foder til steriliserede katte indeholder.

Dertil kommer at de har rigtig godt af vådmad ala Royal Canine og HILLS, da katte har tendens til at drikke for lidt.

Anmeld

2. marts 2013

helle85

Lenats31 skriver:

der findes et foder-produkt som hedder Orijen. det er uden tilsætningsstoffer og af top kvalitet. Deres Orijen Høne/Fjerkræ er egnet til katte i alle aldre. Det har et højt proteinindhold og det er kun et plus. 

For katte er korn og grøntsager bare "lidt fyld". De ville aldrig spise det i det fri, hvis de levede der. De er det som foder til steriliserede katte indeholder.

Dertil kommer at de har rigtig godt af vådmad ala Royal Canine og HILLS, da katte har tendens til at drikke for lidt.

mange tak det vil jeg gå ind og kigge på til næste gang vi skal købe katte mad

Anmeld

2. marts 2013

Lenats31

helle85 skriver:

mange tak det vil jeg gå ind og kigge på til næste gang vi skal købe katte mad

Det var så lidt

Jeg bestiller altid online hos

Zooplus.de

der er nemlig en hel del at spare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.