Maling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

AnthonsMor

Hej damer!

Jeg har lige et lille spørgsmål.. Vi skal til at gøre værelset til bette fisen helt klar nu, og det vil jo så sige, at der skal males derinde, hvis der står vindue åbent i værelset, så er det vel ok, at jeg hjælper til eller hvad?

Det er et lille værelse, så det kommer nok ikke til at tage mere end en halv times tid at male det hele, da vi er to til det..

Vil I råde mig til at lade manden gøre det selv eller må jeg gerne hjælpe?

Er 32+5 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Hullabullabulla

RikkeThygesen skriver:

Hej damer!

Jeg har lige et lille spørgsmål.. Vi skal til at gøre værelset til bette fisen helt klar nu, og det vil jo så sige, at der skal males derinde, hvis der står vindue åbent i værelset, så er det vel ok, at jeg hjælper til eller hvad?

Det er et lille værelse, så det kommer nok ikke til at tage mere end en halv times tid at male det hele, da vi er to til det..

Er 32+5 i dag

Jeg hjalp da vi skulle male værelse - tog mig bare en del pauser fra lugten så længe du ikke render i dampene i flere timer i træk tror jeg slet ikke det betyder noget

pøj pøj med projektet

Anmeld

15. januar 2013

Miin'Baby'Mus

RikkeThygesen skriver:

Hej damer!

Er 32+5 i dag

Jeg sprugte min jordemoder ad  Vi havde lige fået ny kæmpe lejlighed og alt skulle males  Hun sagde at hvis man åbnede så der var gennemtræk og købte en malermaske at så var det ok at hjælper med at male 

Anmeld

15. januar 2013

AnthonsMor

Britt88 skriver:

Jeg hjalp da vi skulle male værelse - tog mig bare en del pauser fra lugten så længe du ikke render i dampene i flere timer i træk tror jeg slet ikke det betyder noget

pøj pøj med projektet

Kanon..

Jeg tænker at vi bare sætter vinduet på vid gab også når vi er to tager det MAX ½ time tror jeg, for det er et ret lille værelse, og det er bare for at fjerne misfarvninger og ridser i den gamle maling, så det skal vidst kun have en omgang

Anmeld

15. januar 2013

AnthonsMor

LilleNyPåVej skriver:

Jeg sprugte min jordemoder ad  Vi havde lige fået ny kæmpe lejlighed og alt skulle males  Hun sagde at hvis man åbnede så der var gennemtræk og købte en malermaske at så var det ok at hjælper med at male 

Mange tak, det var en RIGTIG god idé med malermasken! Den vil jeg få fikset inden vi skal igang i weekenden

Anmeld

15. januar 2013

Miin'Baby'Mus

RikkeThygesen skriver:

Mange tak, det var en RIGTIG god idé med malermasken! Den vil jeg få fikset inden vi skal igang i weekenden

God ide

Anmeld

15. januar 2013

CaWi

Hvis i køber malingen i en rigtig maler forretning som feks flugger farver og sadolin, så bare spørg dem, man kan få forskellige slags maling i dag, som man godt må bruge når man er geavid. Min veninde er maler, og da vi skulle male da jeg var gravid, købtee vi maling hvos jeg også måtte være med

Anmeld

15. januar 2013

lenemor77

RikkeThygesen skriver:

Hej damer!

Er 32+5 i dag

Malingen skal bare være miljømærket, du må ikke sove i det og du må ikke male den sidste måned inden termin. Ellers - slå dig løs:-) 

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Jeg fik at vide af min JM at det var mandens job, jeg skulle holde mig langt væk fra alt hvad der hed malerarbejde

Anmeld

15. januar 2013

Lusi

RikkeThygesen skriver:

Hej damer!

Er 32+5 i dag

Så længe du bare passer på, ikke at overanstrenge dig selv, så giv den gas..
Altså jeg er tidligere maler og hvis jeg stadig havde været det under mine graviditeter, jamen så skulle jeg jo stadig på arbejde!
Du kan jo ikke bare stoppe med at arbejde, fordi du er gravid.. Jeg spurgte så min chef dengang, om hvad gravide gjorde (var 18-19 år dengang og tænkte ik lige på børn) og de undgår bare at male med fx oliemaling og andre giftige ting..
Men så længe du bare skal male vægge, burde det bare være plasticmaling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.