HJÆLP tegn på fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger..

Håber i kan hjælpe mig..

Jeg har 5 dage til termin, og igår og idag er mit udflåd begyndt og lugte rigtig meget af sæd, men vi har ikke haft sex i ihvertfald en uge, så kan ikke forstå det, for går i bad hver dag, så synes ikke at det kan være "rester"...
Jeg har også haft tynd mave nogle dage, og plukveer har jeg haft siden midten af min graviditet, så dem kan jeg ikke rigtig gå efter..

Hva tænker i piger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Hej Piger..

Håber i kan hjælpe mig..

Jeg har 5 dage til termin, og igår og idag er mit udflåd begyndt og lugte rigtig meget af sæd, men vi har ikke haft sex i ihvertfald en uge, så kan ikke forstå det, for går i bad hver dag, så synes ikke at det kan være "rester"...
Jeg har også haft tynd mave nogle dage, og plukveer har jeg haft siden midten af min graviditet, så dem kan jeg ikke rigtig gå efter..

Hva tænker i piger??

Jeg tænker svamp. Hovedreglen er, at når udflået lugter er det indikation på svamp. Men ring til lægen og tjek op.

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Jeg tænker svamp. Hovedreglen er, at når udflået lugter er det indikation på svamp. Men ring til lægen og tjek op.

Det ved jeg med sikkerhed at det ikke er..
Jeg arbejder med ældre normal, og har set svamp hverdag i tre år, så det ved jeg at det ikke er..
Ellers et godt bud..

Anmeld

15. januar 2013

Mariajny

Anonym skriver:

Det ved jeg med sikkerhed at det ikke er..
Jeg arbejder med ældre normal, og har set svamp hverdag i tre år, så det ved jeg at det ikke er..
Ellers et godt bud..

det skal du nu ikke sige.. jeg havde det på samme måde som dig, og jeg havde svamp...
Jeg har også arbejdet indenfor ældreplejen i 6 år, og har set så mange tilfælde af svamp, men troede bestemt ikke at jeg havde svamp.

Jeg tror når det lugter, at du skal ringe og få en snak med lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.