Ups kom til at købe det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

LittleSteps

Jeg synes den kan gå til begge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Koen.

Min datter OG søn har haft tigerdragten

Anmeld

17. januar 2013

Tulipan

Tak for alle svarene. Det er dejligt ha nogle at dele alle de hyggelige baby-spørgsmål med Godt med flertallet siger begge køn, så beholder jeg det. 

Anmeld

17. januar 2013

mommy1991

Anonym23 skriver:

Kom til at belønne mig selv (efter en uges led kvalme) med dette vidunderlige sæt til min kommende baby... og nu kan jeg ikke bestemme mig om det både dur til piger og drenge?

Jeg ved jo ikke hvilket køn det er endnu, og der er ikke ubegrænset bytteret i hm?

Jeg har stemt begge Jeg har også sættet til min baby, som jeg ikke kender kønnet på endnu!

Anmeld

17. januar 2013

Kay

til dem der kun mener det er til en dreng... så er min lille pige rigtig fin i hendes når hun har det på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. januar 2013

Clisolka

Anonym23 skriver:

Kom til at belønne mig selv (efter en uges led kvalme) med dette vidunderlige sæt til min kommende baby... og nu kan jeg ikke bestemme mig om det både dur til piger og drenge?

Jeg ved jo ikke hvilket køn det er endnu, og der er ikke ubegrænset bytteret i hm?

Jeg har svaret til begge! Vi købte et sæt herhjemme - faderens første køb alene til sin datter. Haha det er så sødt til begge køn 

Anmeld

18. januar 2013

Kongmulle

Jeg ville slet ikke købe det. Troede først det var til fastelavn, men skulle jeg vælge så til dreng. 

Anmeld

18. januar 2013

Tullepoder

Synes det passer til begge køn. Her har vi brugt det til lillesøster og hun ser cute ud i det...

Anmeld

18. januar 2013

FogL

Jeg ville godt putte Freyja i det, så begge!

Anmeld

26. januar 2013

Tulipan

Kay skriver:

til dem der kun mener det er til en dreng... så er min lille pige rigtig fin i hendes når hun har det på

Ej hvor er hun bare bedårende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.