Ups kom til at købe det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Bertris

Anonym23 skriver:

Kom til at belønne mig selv (efter en uges led kvalme) med dette vidunderlige sæt til min kommende baby... og nu kan jeg ikke bestemme mig om det både dur til piger og drenge?

Jeg ved jo ikke hvilket køn det er endnu, og der er ikke ubegrænset bytteret i hm?

Jeg har overvejet at købe det til vores prinsesse for gud hvor er det cute! :i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Tulipan

Bertris skriver:

Jeg har overvejet at købe det til vores prinsesse for gud hvor er det cute! :i

Så skal du skynde dig Det var den sidste de havde i vores hm, så derfor jeg købte det selvom jeg ikke kender kønnet. De har den ikke på hm.com længere...

Anmeld

14. januar 2013

Nihan

Super sød! Begge køn

Anmeld

14. januar 2013

4kløver

Vil sige dreng.

Anmeld

14. januar 2013

Gravid2012

Det har jeg jeg har en dreng..

Anmeld

14. januar 2013

miig1989

Anonym23 skriver:

Sjovt du har købt det samme Det var også det jeg tænkte først men nu tænker jeg om det kun kan bruges til en dreng

Kan godt se det er lidt drenget .. Men tror stadig jeg ville bruge det til en pige

Anmeld

14. januar 2013

Babydrøm

Anonym23 skriver:

Kom til at belønne mig selv (efter en uges led kvalme) med dette vidunderlige sæt til min kommende baby... og nu kan jeg ikke bestemme mig om det både dur til piger og drenge?

Jeg ved jo ikke hvilket køn det er endnu, og der er ikke ubegrænset bytteret i hm?

Det er så sødt!! Har købt en natdragt med det samme billed som på din body Så sødt

Anmeld

14. januar 2013

Connie dk

Jeg vil personligt sælge det til drenge, men syntes godt det kan bruges af begge køn.

Anmeld

14. januar 2013

Bertris

Anonym23 skriver:

Så skal du skynde dig Det var den sidste de havde i vores hm, så derfor jeg købte det selvom jeg ikke kender kønnet. De har den ikke på hm.com længere...

Nu har vi nok tøj til at vi ikke behøver at vaske det første år så går nok

Anmeld

15. januar 2013

blomst84

Jeg vil sige dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.