Tror i en er der.. Symtomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Hullabullabulla

Venter spændt på 2 streger skriver:

Ved det fantasisk ikke...   Da jeg tjekkede den ved de 3 minutter var der ikke en synlige streg..  Kiggede på den da jeg kom hjem og der var 2 svage streger

Hvis du først har forventet mens den 19/1 ville du den 9/1 efter en 28 dages cyklus kun være 2+4 hvilket ville være aaaaalt for tidligt at teste - tror ikke engang en bp på det tidspunkt ville være positiv.. Som jeg også tidligere har skrevet til dig kan du ikke stole på en g-test (og da slet ikke valmed) efter den påskrevne tid..

Du nævner en masse symptomer - det kan både være pga graviditet - men det kan også være tankens kraft så pas på med ikke at overanalysere din krop - skuffelsen bliver bare større!

På trods heraf så krydser jeg alt hvad jeg kan for at du får de magiske 2 streger den 19... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

AnonymMor

Godaften...

Den 9/1-2013 har jeg testet svagt positivt efter de 3 minutter..  Jeg har haft symtomer på graviditet...

Jeg har disse symtomer

Små niv ved lænden og i underlivet øget udflåd

Metal smag i munden meget tør i halsen

En følelse af bobler i maven

Humør svingninger / Mere tissetrang...

Lidt kvalme..

Hvad tror i piger..  Håber på en graviditet nu med alle de symtomer...  Hilsen maria

Kan sagtens se to streger  Men desværre så har valmed tests et ry for at blive falsk positiv efter tid.. Har dog ikke selv oplevet det.. Den ene gang jeg har testet med valmed var den negativ og forblev det... 

Håber for dig den er der

Anmeld

14. januar 2013

Tulipan

Ved det fantasisk ikke...   Da jeg tjekkede den ved de 3 minutter var der ikke en synlige streg..  Kiggede på den da jeg kom hjem og der var 2 svage streger

Det kan være fordi du har testet for tidligt. Test igen, det er jo et par dage siden sidst? min blev først positiv over tid i 4+0 og først rigtig tydelig positiv i 4+4. Så det kan sagtens være du har en lille spire, men jeg ville tage en test mere for at være sikker. Også for ikke at opbygge en masse forventninger hvis den nu ikke er der? 

For at din næste test bliver mere positiv

Anmeld

14. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Håber inderligt på en graviditet... Jeg sætter ikke mine forventninger høje..    Tog en valmed test som vidste bragende negativ og forbliv det..   Vil jeg teste den 20 januar eller er det stadigvæk tidligt

Anmeld

14. januar 2013

AnthonsMor

Håber inderligt på en graviditet... Jeg sætter ikke mine forventninger høje..    Tog en valmed test som vidste bragende negativ og forbliv det..   Vil jeg teste den 20 januar eller er det stadigvæk tidligt

Når du håber på en graviditet starter din krop med en HEL masse latterlige ting.. Du vil derfor sagtens kunne få en masse symptomer på, at du er gravid, jeg har selv været der, og jeg troede nu altså heller ikke jeg ville blive skuffet, men jeg har aldrig været så ked af det som jeg var den dag min mens bare væltede ud, vel og mærke 4 dage over tid - så den havde min kære krop også pillet ved..

Så snart du håber, så er dine forventninger høje..

Og den test du har taget er taget 10 dage for tidlig, så den vil jeg absolut IKKE stole på..

Men dog krydser jeg da for dig, at den er der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.