Hjælp mig lige kage koner ;-) Jeres bedste kombinationer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.910 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Den lykkelige

Jeg skal lave kager til min datters 2 års fødselsdag.. bliver holdt i 3 arrangementer så skal lave meget.. MEN jeg er så træt af de samme kombinationer som jeg altid bruger.. nogle som vil skrive deres ynglings kombinationer? Så kan jeg få lidt ideer/inspiration 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Den lykkelige

Slet ingen 

Anmeld

15. januar 2013

Mamalou

Nu er jeg ikke en kagebager, men det er min søster. Hun laver en  lækker en med hindbær "skum" og hvid toblerone creme i en lagkage af hvide bunde, som hun også bager. Det er mega godt

Ved ikke om det er det du søger?

Vh. Louise

Anmeld

15. januar 2013

Den lykkelige

Mamalou skriver:

Nu er jeg ikke en kagebager, men det er min søster. Hun laver en  lækker en med hindbær "skum" og hvid toblerone creme i en lagkage af hvide bunde, som hun også bager. Det er mega godt

Ved ikke om det er det du søger?

Vh. Louise

Tusind tak.. jo det var gode kombinationer.. har aldrig prøvet med den hvide toblerone.. kunne være en ide..  men det var mere fordi den der alm kombination mange tit bruger med lyse eller mørke bunde og jordbær/hindbær og toblerone.. den har jeg lavet så mange gange.. tænkte noget nyt anderledes.. 

Anmeld

15. januar 2013

CaWi

Har engang fået en med lyse bunde og så noget med bær og noget med daim.
Smagte fantastisk!!

Nu er jeg selv en chokoladegris, så jeg ville elske en med lyse bunde og KUN chokolade creme/mousse

Anmeld

15. januar 2013

Den lykkelige

CAWI skriver:

Har engang fået en med lyse bunde og så noget med bær og noget med daim.
Smagte fantastisk!!

Nu er jeg selv en chokoladegris, så jeg ville elske en med lyse bunde og KUN chokolade creme/mousse

Nå ja daim har jeg ikke prøvet før.. Taaak 
Ja chokolade er DET BEDSTE... næsten 

Anmeld

15. januar 2013

Troldemommi

Da vi blev gift var der er baby.dk bruger som lavede en hel fantastisk lækker bryllupskage til os, jeg tror nok hun brugte skildpadde chokolade og friske hindbær, og den smagte så skøn, vores gæster omtaler den kage endnu

Monica

Anmeld

15. januar 2013

Morgensol

i vores bryllupskage havde vi choko/espresso creme, choko/cognac creme, astimousse, lakrids/choko creme, jordbær/lime mousse og passionsmousse.. Det var virkelig lækkert!

ikke at du ska lave dem alle, men det ku måske gi lidt inspiration.  

jeg har selv lavet med choko/orangekrokant marabou creme. Det er virkelig også lækkert! Og så er det også lækkert at blande lidt smag i fondanten.

Anmeld

15. januar 2013

roenlund

Jeg er helt vild med hvid chokolade, min bryllupskage var med hvid chokocreme, friske jordbær og jordbærmousse...

Anmeld

15. januar 2013

LilleLene

Den lykkelige skriver:

Jeg skal lave kager til min datters 2 års fødselsdag.. bliver holdt i 3 arrangementer så skal lave meget.. MEN jeg er så træt af de samme kombinationer som jeg altid bruger.. nogle som vil skrive deres ynglings kombinationer? Så kan jeg få lidt ideer/inspiration 

chokoladekage, lime mousse og hvid chokolade creme MUMS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.