Vandafgang til veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Stjerneskud skriver:

Første gang gik mit vand først da jeg havde fået presseveer, jordemoderen fik det i hovedet. Anden gang gik vandet også først efter jeg fik veer. Der kan være rigtig meget vand.

Det er jo langt fra hver gang en fødsel starter med vandafgang.

Det ved jeg for mit vand blev taget inden presseveerne sidste gang..

Det er også derfor jeg ikke ved hvordan det føles og hvor hurtigt efter man får veer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

TbCp

Anonym skriver:

Hvor lang tid gik der ca. fra du fik vandafgang til du begyndte at få veer?

Hvordan føltes det da du havde vandafgang?

Hvor meget kom der og hvor lang tid blev det ved?

Hvor langt var du henne?

1. fødsel

Det første vand gik ca. 6.30 g kl. 7.30 begyndte det at murre i maven, så der startede de første veer.

Jeg troede først jeg tissede, det løb lidt og jeg kunne ikke klemme sammen og da jeg så satte ig på wc'et kom der to skyller... ligesom hvis jeg tissede rigtig meget, men hvor jeg ikke kunne "klippe strålen over".

Det var så åbenbart den yderste hinde der var gået....  på hospitalet senere gik 2. hinde så ude på toilettet og det føltes som en syndflod

Jeg var 35 + 2

Ved 2. fødsel startede veerne først... vandet gik ca. 1/2 time inden han kom ud... jeg kunne på en eller anden mærkelig måde mærke det og sagde til jordmoderen "nu tror jeg vandet går" og SJAAAAASK!!!! som en gigantisk vandballon der sprang ...

Der var jeg 32 +2

Anmeld

14. januar 2013

Stjerneskud

Anonym skriver:

Det ved jeg for mit vand blev taget inden presseveerne sidste gang..

Det er også derfor jeg ikke ved hvordan det føles og hvor hurtigt efter man får veer

Der kan jo være stor forskel på hvor lang tid efter man får veer...Du må nok bare vente tålmodigt

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Stjerneskud skriver:

Der kan jo være stor forskel på hvor lang tid efter man får veer...Du må nok bare vente tålmodigt

Hehe... Bliver jeg nok nød til

Anmeld

14. januar 2013

K&S

Anonym skriver:

Hvor langt var du henne?

Mit vand gik klokken 3 natten til mandag, jeg fik veer klokken 18 mandag aften og Anton er født klokken 04.20 natten til tirsdag 

Anmeld

14. januar 2013

Nemesis

Første og anden gang gik vandet uden veer..hvorfor det endte i aks. Med den første have jeg gået for længe efter vandafgang og baby og jeg havde begge infektion.

3 gang gik vandet også og 3 timer senere kom veerne så småt..hvilket de så ikke skulle da det efter 2 ks skulle være et ks.

Så hvis du tror vandet er gået så ring til FG. du skal helt ikke gå mere end 24 timer efter vandafgang.

Alle gange har det været som nogen trak min bundprop ud og vandet skyllede ud.

Kan du stadig fylde et bind??

:-) Sisse

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Første og anden gang gik vandet uden veer..hvorfor det endte i aks. Med den første have jeg gået for længe efter vandafgang og baby og jeg havde begge infektion.

3 gang gik vandet også og 3 timer senere kom veerne så småt..hvilket de så ikke skulle da det efter 2 ks skulle være et ks.

Så hvis du tror vandet er gået så ring til FG. du skal helt ikke gå mere end 24 timer efter vandafgang.

Alle gange har det været som nogen trak min bundprop ud og vandet skyllede ud.

Kan du stadig fylde et bind??

:-) Sisse

Altså lige nu har jeg et bind på, det er godt fyldt op og det ligner ikke tis... Det ser faktisk ud til at der ikke er noget i det, men det er tungt som et ondt år...

Jeg føler ikke det skyller ud, men jeg synes at jeg udenpå maven kan mærke babyen meget bedre... altså som om den ikke er i sådan en bobbel mere, hvis du forstår?

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Og til jer alle.. Det er ikke fordi jeg ikke vil svare jer, men jeg sidder lige og soterer i de svar som jeg syns passer til situationen

Men alle jeres svar er meget velkomne og i må endelig gerne dele jeres vandafgangshistiore med mig alligvel..

Anmeld

14. januar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hvor langt var du henne?

Efter JM tog mit vand gik der ca. 30 min, så begyndte de første veer at komme. 

Det føltes som et tryk der blev taget i maven - maven blev mindre hård. Måske nærmere som en ballon der sprang 

Der kom en del da JM tog vandet - jeg var ude og gå bagefter og havde et stort bind på, det gik igennem 

Jeg var 39+4 

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Nå, jeg tager lige et smut på fødegangen... Der kommer en opdatering i morgen, måske i overmorgen, nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.