Vandafgang til veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.995 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvor lang tid gik der ca. fra du fik vandafgang til du begyndte at få veer?

Hvordan føltes det da du havde vandafgang?

Hvor meget kom der og hvor lang tid blev det ved?

Hvor langt var du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

MorDk

Jeg fik taget vandet på hosp. da jeg var 41+0.

En Jordemoder tog vandet. Det gjorde ikke ondt. Det blev bare varmt mellem benene... og min mave blev mindre spændt!

Der gik under 1 minut så fik jeg de første veer.

3 timer og 4 minutter senere havde jeg prinsessen i armene.

Anmeld

14. januar 2013

B&J

mit vand gik den 1marts og der kom en KÆMPE pøl rundt omkirng mig ja jeg stod op hos jordmoren da det sket og mine bukser var helt igennem våde og var stor dengang så der var meget vand

og først den 3 om aftens fik jeg veer...

det mærkes varm og vådt lige som om man står og tisser hihihihhihi

og det blev ved ind til jeg kom hjem efter den 1. og dagen efter også og ellers der efter kom det i skå skyl... havde de der kæmpe bleer på

og jeg var sat til den 13 marts

Anmeld

14. januar 2013

spj

Fra vandet gik det jeg fik veer gik der ca. 30 min.

Da vandet gik føltes det som om der sprang en bobbel inden i mig. Mit vand blev faktisk ved med at løbe ind til jeg fødte 7 timer efter.

Det var 40+0 den første gang jeg fødte.

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg fik taget vandet på hosp. da jeg var 41+0.

En Jordemoder tog vandet. Det gjorde ikke ondt. Det blev bare varmt mellem benene... og min mave blev mindre spændt!

Der gik under 1 minut så fik jeg de første veer.

3 timer og 4 minutter senere havde jeg prinsessen i armene.

Okay, fordi jeg nemlig ikke helt sikker på om jeg lige har haft vandafgang eller om jeg tissede i bukserne... Men jeg prøvede at stoppe med at tisse og det blev bare ved med at løbe og jeg havde et stort bind på og det blev gennemblødt, samtidig med at sofaen også blev helt våd der hvor jeg sad...

Men jeg har ikke fået veer dog.. Jeg har kun haft plukveer de sidste par dage og kan mærke at baby står godt nede med hovedet og presser på...

Anmeld

14. januar 2013

morethanperfect

Hvor langt var du henne?

1. gang , gik mit vand kl. 23 ca. men jeg fik ikke veer , blev sat i gang dagen efter med ve drop .. Der var jeg 40+5

2. gang , Der var jeg 40+0

Mit vand gik kl. 00.30 ..

Fik min første ve kl. 02

Mit vand gik på en gang da jeg sad og tissede ... Heldigvis .
Og der var rigtig meget , men ALT kom ud samtidig

Anmeld

14. januar 2013

Stjerneskud

Første gang gik mit vand først da jeg havde fået presseveer, jordemoderen fik det i hovedet. Anden gang gik vandet også først efter jeg fik veer. Der kan være rigtig meget vand.

Det er jo langt fra hver gang en fødsel starter med vandafgang.

Anmeld

14. januar 2013

MorDk

Anonym skriver:

Okay, fordi jeg nemlig ikke helt sikker på om jeg lige har haft vandafgang eller om jeg tissede i bukserne... Men jeg prøvede at stoppe med at tisse og det blev bare ved med at løbe og jeg havde et stort bind på og det blev gennemblødt, samtidig med at sofaen også blev helt våd der hvor jeg sad...

Men jeg har ikke fået veer dog.. Jeg har kun haft plukveer de sidste par dage og kan mærke at baby står godt nede med hovedet og presser på...

Har du kontaktet FG?

Anmeld

14. januar 2013

TeamRocket

Da mit vand gik føltes det som at tisse i bukserne bortset fra at selv om jeg kneb sammen ville det ikke stoppe :-P heldigvis var vi hos jdm og veerne kom som en storm med det samme- to timer efter er hun født :-)

Anmeld

14. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvor langt var du henne?

Mit vand gik i ambulancen og det var fuldstændig som man ser det i amerikanske film - det sagde "swoop" og så strømmede det ud med vand. Det føltes som om, at maven blev mindre pga trykket. Det lettede i hvert fald en del. Mit vand køb stadig da jeg kom og ligge på briksen - det var grønt og de var bange for forgiftning, men der var heldigvis ingenting.

Der gik ca en halvtime før jeg fik veer og der løb det stadig. Jeg var 40+1. Der gik to timer fra første ve og til jeg havde vores datter i armene.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.