21 plus 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

_-Kathrine-_

Super smuk mave!!
Første gang fødte jeg 40+4 og her anden gang 41+0
Så det kan sagtens ske :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

fif

Risen skriver:

Jeg ved ikke lige hvorfor det ene billede blev så farverigt, men det er det altså  

Det er godt nok anderledes at være gravid her anden gang, dels går det meget hurtigere, men lillebror er også helt anerledes aktiv end Clara var. Han sparker flere gange om dagen, hvor der med Clara kunne gå mange mange timer imellem.. Tænker vi får noget at se til når han kommer ud.. Hvilket vi forresten håber han først gør efter termin, da jeg har en del eksamener som jeg gerne vil have overstået først.. Men ved ikke om det er så normalt at gå over tid anden gang? - Kom gerne med erfaringer.. 

Knus til alle jer babypiger

Pift piiiift Savner helt den mave der!!!

Anmeld

20. januar 2013

Risen

_-Kathrine-_ skriver:

Super smuk mave!!
Første gang fødte jeg 40+4 og her anden gang 41+0
Så det kan sagtens ske :-)

Tusinde tak  Uh jeg håber at følge trop .. Det betyder bare så meget at få lov til at gå ordenligt på barsel og ikke have eksamen hængende over hovedet.. Var det hårdt at gå over tid her anden gang?

Anmeld

20. januar 2013

Risen

fif skriver:

Pift piiiift Savner helt den mave der!!!

Tak smukke..! Hvornår tænker I, at I skal lave en mere?

Anmeld

21. januar 2013

_-Kathrine-_

Risen skriver:

Tusinde tak  Uh jeg håber at følge trop .. Det betyder bare så meget at få lov til at gå ordenligt på barsel og ikke have eksamen hængende over hovedet.. Var det hårdt at gå over tid her anden gang?

Det kan jeg godt forstå du gerne vil ha overstået først!
Vil sige at det var psykisk hårdt for mig, da jeg havde sat hovedet op til at skulle føde før termin...!
Så der blev jeg godt snydt

Anmeld

24. januar 2013

fif

Risen skriver:

Tak smukke..! Hvornår tænker I, at I skal lave en mere?

Hahaha dont ask  

Anmeld

25. januar 2013

Risen

fif skriver:

Hahaha dont ask  

Øv vi håber ellers på endnu en legeven til lillebror - Håber snart at se dig og store Caia..

Anmeld

25. januar 2013

Risen

_-Kathrine-_ skriver:

Det kan jeg godt forstå du gerne vil ha overstået først!
Vil sige at det var psykisk hårdt for mig, da jeg havde sat hovedet op til at skulle føde før termin...!
Så der blev jeg godt snydt

Haha det kan jeg godt forstå - Har også bare en eller anden ide om jeg kommer til at føde før tid - det er altid så typisk at tingene ikke flasker sig når de skal.. Hvor lang tid er der mellem dine børn?

Anmeld

25. januar 2013

_-Kathrine-_

Risen skriver:

Haha det kan jeg godt forstå - Har også bare en eller anden ide om jeg kommer til at føde før tid - det er altid så typisk at tingene ikke flasker sig når de skal.. Hvor lang tid er der mellem dine børn?

Krydser for det hele flasker sig
Der er 20 måneder imellem - så der er gang i den herhjemme

Anmeld

25. januar 2013

Risen

_-Kathrine-_ skriver:

Krydser for det hele flasker sig
Der er 20 måneder imellem - så der er gang i den herhjemme

Åh ja - det kunne jeg forestille mig - men sikke dejligt alligevel. Vi ville også så gerne have haft dem tæt på hinanden.. Men ligesom fødsel er graviditet heller ikke altid til at planlægge.. hehe - Hvordan har den ældste reageret på det så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.