21 plus 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.424 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Risen

Jeg ved ikke lige hvorfor det ene billede blev så farverigt, men det er det altså  

Det er godt nok anderledes at være gravid her anden gang, dels går det meget hurtigere, men lillebror er også helt anerledes aktiv end Clara var. Han sparker flere gange om dagen, hvor der med Clara kunne gå mange mange timer imellem.. Tænker vi får noget at se til når han kommer ud.. Hvilket vi forresten håber han først gør efter termin, da jeg har en del eksamener som jeg gerne vil have overstået først.. Men ved ikke om det er så normalt at gå over tid anden gang? - Kom gerne med erfaringer.. 

Knus til alle jer babypiger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

mommy1991

Risen skriver:

Jeg ved ikke lige hvorfor det ene billede blev så farverigt, men det er det altså  

Det er godt nok anderledes at være gravid her anden gang, dels går det meget hurtigere, men lillebror er også helt anerledes aktiv end Clara var. Han sparker flere gange om dagen, hvor der med Clara kunne gå mange mange timer imellem.. Tænker vi får noget at se til når han kommer ud.. Hvilket vi forresten håber han først gør efter termin, da jeg har en del eksamener som jeg gerne vil have overstået først.. Men ved ikke om det er så normalt at gå over tid anden gang? - Kom gerne med erfaringer.. 

Knus til alle jer babypiger

Sikke en smuk mave!!

Anmeld

15. januar 2013

Koen.

Fin mavse jeg gik over tid her anden gang, fødte Lærke 39+1 og Liam 40+3

Anmeld

15. januar 2013

Risen

emmagirl skriver:

Sikke en smuk mave!!

Tusinde tak 

Anmeld

15. januar 2013

Risen

Tanja. skriver:

Fin mavse jeg gik over tid her anden gang, fødte Lærke 39+1 og Liam 40+3

Uhh, så kunne det måske tyde på noget godt.. Utroligt man håber at gå over, men skal til eksamen på 6 timer (skriftlig) så ville virkelig være surt med en nyfødt.. 

Har du det ellers godt søde?

Anmeld

15. januar 2013

Koen.

Risen skriver:

Uhh, så kunne det måske tyde på noget godt.. Utroligt man håber at gå over, men skal til eksamen på 6 timer (skriftlig) så ville virkelig være surt med en nyfødt.. 

Åh ja så kunne det jo være bedste hvis lillebror blev inde til bagefter

Ja det går fint smukke og tak fordi du spørger, håber os alt er vel hos jer

Anmeld

15. januar 2013

Koen.

Risen skriver:

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Hvor bærer du den mave flot

Jeg har ikke erfaring med det, men har en veninde der fødte 14 dage før termin første gang, og lige efter termin anden gang

Anmeld

17. januar 2013

Risen

Tanja. skriver:

Ja meget .. 

Orh det er godt at høre søde.. Ja her går alt også vel - bare fandens travlt synes jeg.. Så glæder mig noget til at gå på barsel for en tid og få lidt ro på igen.. 

Anmeld

17. januar 2013

Risen

Nessie skriver:

Hvor bærer du den mave flot

Jeg har ikke erfaring med det, men har en veninde der fødte 14 dage før termin første gang, og lige efter termin anden gang

Tusind tak 

Ja - synes " desværre" også jeg høre det meget tit - altså at folk som gik over tid først føder lige på terminen eller før anden gang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.