føler det hele sank ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

MyLittleBaby

Hej.

Håber nogen kan hjælpe eller give et råd.

Jeg sidder i sofaen, og har sat her i en times tid, men for ti minutter siden følte jeg at baby sank helt ned? 

Er lidt nervøs for om der er noget galt. Jeg er gravid anden gang, og oplevede ikke den følelse ved min første graviditet. Jeg har ikke nogen måde at få baby til at sparke på eller noget.

Er der nogen der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

AnthonsMor

hvor langt er du??

Anmeld

14. januar 2013

MyLittleBaby

RikkeThygesen skriver:

hvor langt er du??

Undskyld, uge 29.

Anmeld

14. januar 2013

AnthonsMor

MyLittleBaby skriver:

Undskyld, uge 29.

Jeg kender ikke noget til det, men jeg tror nok jeg selv ville ringe til FG hvis jeg mærkede noget som føltes helt "forkert".. Om ikke andet så bare for at få bekræftet, at alt er som det skal være

Anmeld

14. januar 2013

2babygirls

Hej.

Jeg sidder i sofaen, og har sat her i en times tid, men for ti minutter siden følte jeg at baby sank helt ned? 

Er lidt nervøs for om der er noget galt. Jeg er gravid anden gang, og oplevede ikke den følelse ved min første graviditet. Jeg har ikke nogen måde at få baby til at sparke på eller noget.

Mon ikke baby har vendt sig ??? Jeg synes i hvert fald det gjorde sindssygt ondt da hun vendte sig, og listede på tær over i sofaen

Var i uge 28+2

Anmeld

14. januar 2013

MyLittleBaby

RikkeThygesen skriver:

Jeg kender ikke noget til det, men jeg tror nok jeg selv ville ringe til FG hvis jeg mærkede noget som føltes helt "forkert".. Om ikke andet så bare for at få bekræftet, at alt er som det skal være

Jeg har lige snakket med en rigtig sød dame oppe fra FG, og hun synes at jeg skulle komme derop bare lige for at være sikker på at der ikke er noget galt, men hun mente ikke at der er grund til bekymring så længe jeg ikke har ondt 

Dejligt med beroligende ord, og tak for dit svar 

Anmeld

14. januar 2013

MyLittleBaby

Baby2påvej skriver:

Mon ikke baby har vendt sig ??? Jeg synes i hvert fald det gjorde sindssygt ondt da hun vendte sig, og listede på tær over i sofaen

Var i uge 28+2

Har mærket ham vende sig før, og min datter rullede også en del rundt da jeg var gravid med hende, men det var overhovedet ikke den følelse jeg havde nu.

Så nu vil jeg smutte en tur forbi FG og få tjekket op på det 

Anmeld

14. januar 2013

2babygirls

MyLittleBaby skriver:

Har mærket ham vende sig før, og min datter rullede også en del rundt da jeg var gravid med hende, men det var overhovedet ikke den følelse jeg havde nu.

Så nu vil jeg smutte en tur forbi FG og få tjekket op på det 

Giv lige en Update når du er tilbage

Anmeld

14. januar 2013

AnthonsMor

MyLittleBaby skriver:

Jeg har lige snakket med en rigtig sød dame oppe fra FG, og hun synes at jeg skulle komme derop bare lige for at være sikker på at der ikke er noget galt, men hun mente ikke at der er grund til bekymring så længe jeg ikke har ondt 

Dejligt med beroligende ord, og tak for dit svar 

Jeg håber det bedste, og kom lige med update når du kommer hjem!

Dejligt, at du fik fat i en sød jm deroppe, det betyder alt!

Anmeld

14. januar 2013

simone_jacobsen

MyLittleBaby skriver:

Hej.

Håber det er gået godt på sygehuset? Venter spændt på en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.