Højgravid og influenza :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

birthee

Puha, trænger nok egentlig bare til en krammer 

Igår aftes var jeg afsted med min datter (21 mdr) på OUH børneafdeling med feberkramper - havde det i forvejen ikke for godt (influenza-begyndelse), men det er da ikke blevet bedre idag... 

Er 38+1 idag, og er lige ved at hoste lungerne ud, samtidig med jeg har ondt i hele kroppen og ondt i hovedet... Lillepigen har 37,9 i feber, storebror har 38,8 - nu ligger de begge og sover på hver sin madras her i køkkenet... Far har aftalt at de kommer op til farmor og sover, så jeg kan få lidt ro i nat, og forhåbentlig samle lidt energi hvis baby snart melder sig på banen... Er bare så træt, og kan slet ikke overskue at jeg skal til at have influenza, når jeg egentlig kan gå i fødsel hvornår det skal være... Så når far og børn kører, kravler jeg bare under dynen og plejer mig selv...

Skulle bare lige ud med det - og håber lige at baby venter med at komme til jeg er ovre min influenza - hvis jeg stadig har ondt i hovedet imorgen tidligt, tror jeg lige jeg giver jm et kald, bare lige for at få tjekket at bebs er okay...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Babydrøm

birthee skriver:

Igår aftes var jeg afsted med min datter (21 mdr) på OUH børneafdeling med feberkramper - havde det i forvejen ikke for godt (influenza-begyndelse), men det er da ikke blevet bedre idag... 

Er 38+1 idag, og er lige ved at hoste lungerne ud, samtidig med jeg har ondt i hele kroppen og ondt i hovedet... Lillepigen har 37,9 i feber, storebror har 38,8 - nu ligger de begge og sover på hver sin madras her i køkkenet... Far har aftalt at de kommer op til farmor og sover, så jeg kan få lidt ro i nat, og forhåbentlig samle lidt energi hvis baby snart melder sig på banen... Er bare så træt, og kan slet ikke overskue at jeg skal til at have influenza, når jeg egentlig kan gå i fødsel hvornår det skal være... Så når far og børn kører, kravler jeg bare under dynen og plejer mig selv...

Skulle bare lige ud med det - og håber lige at baby venter med at komme til jeg er ovre min influenza - hvis jeg stadig har ondt i hovedet imorgen tidligt, tror jeg lige jeg giver jm et kald, bare lige for at få tjekket at bebs er okay...

Det lyder slet ik rart. Sender dig en masse  og ønsker dig rigtig god bedring, håber du snart er frisk igen og at babyen venter til du er rask

Anmeld

14. januar 2013

CamillaSoefelt

birthee skriver:

Øv øv øv;(. Stakkels jer alle.

Godt ungerne kan komme op til farmor og farfar så.

Min stakkels søn ligger også syg og har 39.6...;(. Det gør bare ondt i mit hjerte når han er så sløj;(!

God bedring til jer alle og masser af for at baby venter med at melde sin ankomst til moar har kræfter igen!

Anmeld

14. januar 2013

Sujan

Lyder rigtig æv. Men ved ikke om det var sådan med dine to første børn. Men alle dem jeg kender inkl. Mig selv havde influenza lige op til fødslen.. hvorfor ved jeg egentlig ikke. Men har ofte snakket om at det har været sådan hver gang.

Rigtig god bedring til jer alle.Håber i snart er friske igen og kan tage imod den lille ny uden sygdom

Anmeld

14. januar 2013

birthee

Sujan skriver:

Lyder rigtig æv. Men ved ikke om det var sådan med dine to første børn. Men alle dem jeg kender inkl. Mig selv havde influenza lige op til fødslen.. hvorfor ved jeg egentlig ikke. Men har ofte snakket om at det har været sådan hver gang.

Rigtig god bedring til jer alle.Håber i snart er friske igen og kan tage imod den lille ny uden sygdom

Har ikke haft influenza-symptomer med de to andre, men der er jo ikke nogen der siger 3. gang er det samme... Det kan jo drille, og være meget anderledes end de andre fødsler man har været igennem... Far er lige kørt afsted med børnene, så nu har jeg lavet mig et stort krus the med honning, og så er det bare under dynen bagefter... Men det kan jo være at kroppen får slappet så meget af nu, at den vælger at finde overskuddet til at gå i fødsel - det er jo ikke til at vide... Under alle omstændigheder glæder jeg mig bare til at det kun er natte-tisseriet der skal forstyrre min søvn i nat, og ikke to syge børn (men har så dårlig samvittighed over at sende dem ud af huset, når de er sløje med feber begge to )...

Anmeld

14. januar 2013

birthee

Tak for jeres opmuntrende ord 

Anmeld

14. januar 2013

Dinsen

og rigtig go bedring både til dig, og børnene!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.