Puha, trænger nok egentlig bare til en krammer 
Igår aftes var jeg afsted med min datter (21 mdr) på OUH børneafdeling med feberkramper - havde det i forvejen ikke for godt (influenza-begyndelse), men det er da ikke blevet bedre idag...
Er 38+1 idag, og er lige ved at hoste lungerne ud, samtidig med jeg har ondt i hele kroppen og ondt i hovedet... Lillepigen har 37,9 i feber, storebror har 38,8 - nu ligger de begge og sover på hver sin madras her i køkkenet... Far har aftalt at de kommer op til farmor og sover, så jeg kan få lidt ro i nat, og forhåbentlig samle lidt energi hvis baby snart melder sig på banen... Er bare så træt, og kan slet ikke overskue at jeg skal til at have influenza, når jeg egentlig kan gå i fødsel hvornår det skal være... Så når far og børn kører, kravler jeg bare under dynen og plejer mig selv...
Skulle bare lige ud med det - og håber lige at baby venter med at komme til jeg er ovre min influenza - hvis jeg stadig har ondt i hovedet imorgen tidligt, tror jeg lige jeg giver jm et kald, bare lige for at få tjekket at bebs er okay...
Anmeld