Oppustet uge 5? s;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

M (:

Snartmortilto:-") skriver:

Hej:-) man er altid opbustet i staten vSr jeg også:-)

Man er ikke altid oppustet - jeg var ikke! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Karina1

FrkZier skriver:

langt de fleste oplever at være meget oppustet i den tidlige graviditet, det er helt normalt og det er derfor du føler du ser gravid ud, det vil med tiden gå over, og blive udskiftet med en babybule i stedet

Det glæder jeg mig til

Anmeld

16. januar 2013

Christina :-)

M (: skriver:

Man er ikke altid oppustet - jeg var ikke! 

Nå nå

Anmeld

16. januar 2013

Team Putte

Karina1 skriver:

Hej piger

Nu er jeg gravid 5+2 <3

Men da jeg allerede var 4+5 sagde min kæreste til mig, at man allerede kunne se jeg var gravid? s: Kan godt selv se det og føler mig vildt oppustet og kan ikke "suge maven ind" s; Er det normalt? Allerede nytårsaften, før jeg testede positivt, synes jeg selv jeg lignede en der var gravid s; Skal siges at jeg har tabt en del kilo og havde fået en næsten helt flad mave, så da jeg fik nytårskjolen på, så jeg vildt gravid ud s; Er begyndt at gå i løst tøj på arbejdet, fordi jeg ikke vil fortælle det på arbejdet før jeg er 12 uger henne

Jeg hoppede i graviditetsbukser i 8. uge fordi jeg var så oppustet

Anmeld

18. januar 2013

Karina1

Team Putte skriver:

Jeg hoppede i graviditetsbukser i 8. uge fordi jeg var så oppustet

VILDT!

Gik det over igen eller hvad?

Anmeld

18. januar 2013

Team Putte

Karina1 skriver:

VILDT!

Gik det over igen eller hvad?

Bøvsede rigtig meget igennem hele graviditeten men selve det at være oppustet blev bedre Det forsvandt dog aldrig rigtig helt

Anmeld

18. januar 2013

Clisolka

Karina1 skriver:

Hej piger

Nu er jeg gravid 5+2 <3

Men da jeg allerede var 4+5 sagde min kæreste til mig, at man allerede kunne se jeg var gravid? s: Kan godt selv se det og føler mig vildt oppustet og kan ikke "suge maven ind" s; Er det normalt? Allerede nytårsaften, før jeg testede positivt, synes jeg selv jeg lignede en der var gravid s; Skal siges at jeg har tabt en del kilo og havde fået en næsten helt flad mave, så da jeg fik nytårskjolen på, så jeg vildt gravid ud s; Er begyndt at gå i løst tøj på arbejdet, fordi jeg ikke vil fortælle det på arbejdet før jeg er 12 uger henne

Jeg var rigtig rigtig oppustet da jeg var gravid med min datter. Det var som om når kl. var slået 16, så buuuulede jeg ud af alt det luft 

Anmeld

19. januar 2013

Karina1

Team Putte skriver:

Bøvsede rigtig meget igennem hele graviditeten men selve det at være oppustet blev bedre Det forsvandt dog aldrig rigtig helt

Jeg har også vildt luft i maven

Anmeld

19. januar 2013

Karina1

Babymor2010 skriver:

Jeg var rigtig rigtig oppustet da jeg var gravid med min datter. Det var som om når kl. var slået 16, så buuuulede jeg ud af alt det luft 

Mit er også "værst" om aftenen, men har også en del luft i maven

Anmeld

19. januar 2013

Clisolka

Karina1 skriver:

Mit er også "værst" om aftenen, men har også en del luft i maven

Det havde jeg også, kan jeg huske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.