Oppustet uge 5? s;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.726 visninger
23 svar
1 synes godt om
14. januar 2013

Karina1

Hej piger

Nu er jeg gravid 5+2 <3

Men da jeg allerede var 4+5 sagde min kæreste til mig, at man allerede kunne se jeg var gravid? s: Kan godt selv se det og føler mig vildt oppustet og kan ikke "suge maven ind" s; Er det normalt? Allerede nytårsaften, før jeg testede positivt, synes jeg selv jeg lignede en der var gravid s; Skal siges at jeg har tabt en del kilo og havde fået en næsten helt flad mave, så da jeg fik nytårskjolen på, så jeg vildt gravid ud s; Er begyndt at gå i løst tøj på arbejdet, fordi jeg ikke vil fortælle det på arbejdet før jeg er 12 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Christina :-)

Karina1 skriver:

Hej piger

Nu er jeg gravid 5+2 <3

Men da jeg allerede var 4+5 sagde min kæreste til mig, at man allerede kunne se jeg var gravid? s: Kan godt selv se det og føler mig vildt oppustet og kan ikke "suge maven ind" s; Er det normalt? Allerede nytårsaften, før jeg testede positivt, synes jeg selv jeg lignede en der var gravid s; Skal siges at jeg har tabt en del kilo og havde fået en næsten helt flad mave, så da jeg fik nytårskjolen på, så jeg vildt gravid ud s; Er begyndt at gå i løst tøj på arbejdet, fordi jeg ikke vil fortælle det på arbejdet før jeg er 12 uger henne

Hej:-) man er altid opbustet i staten vSr jeg også:-)

Anmeld

14. januar 2013

Bertris

Karina1 skriver:

Hej piger

Nu er jeg gravid 5+2 <3

Jeg var også oppustet i starten, og kunne ikke passe mine stramme cowboybukser fra uge 8

men det er kun pga oppustetheden du ser gravid ud, ikke pga baby bulen endnu

Anmeld

14. januar 2013

Karina1

Snartmortilto:-") skriver:

Hej:-) man er altid opbustet i staten vSr jeg også:-)

Tak for dit svar Så er jeg nok ikke unormal

Anmeld

14. januar 2013

Karina1

Bertris skriver:

Jeg var også oppustet i starten, og kunne ikke passe mine stramme cowboybukser fra uge 8

men det er kun pga oppustetheden du ser gravid ud, ikke pga baby bulen endnu

Nej, det tænkte jeg også nok Men havde bare aldrig hørt før, at man vil blive oppustet

Anmeld

14. januar 2013

Christina :-)

Karina1 skriver:

Tak for dit svar Så er jeg nok ikke unormal

:-)

Anmeld

14. januar 2013

Victoria2013

Jeg var også vildt oppustet i starten og bliver det stadig noglegange

Anmeld

16. januar 2013

Karina1

Kia2013 skriver:

Jeg var også vildt oppustet i starten og bliver det stadig noglegange

Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

16. januar 2013

FrkZier

Karina1 skriver:

Hej piger

Nu er jeg gravid 5+2 <3

langt de fleste oplever at være meget oppustet i den tidlige graviditet, det er helt normalt og det er derfor du føler du ser gravid ud, det vil med tiden gå over, og blive udskiftet med en babybule i stedet

Anmeld

16. januar 2013

Victoria2013

Karina1 skriver:

Hvor langt er du henne nu?

Jeg er 17+6 idag

Det er ikke så tit mere jeg bliver oppustet, eller føler det i hvert fald, men det sker stadig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.