Så er det bekræftet! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

frk1991

Ja så ee det bekræftet ved lægen og  jeg er gravid;-). Men andet skulle også være underligt med 3 positive teste

Men hun spurgte så ind til sidste mens osv, og sagde jeg var 4+1, men hvordan kan det være når alle andre beregninger siger 4+4? Ikke at de dage gør en forskel, meen det er da spøjst :-)

Så har jeg fået en tid den 11 til undersøgelse. Glæder mig!

Kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Babydrøm

frk1991 skriver:

Ja så ee det bekræftet ved lægen og  jeg er gravid;-). Men andet skulle også være underligt med 3 positive teste

Men hun spurgte så ind til sidste mens osv, og sagde jeg var 4+1, men hvordan kan det være når alle andre beregninger siger 4+4? Ikke at de dage gør en forskel, meen det er da spøjst :-)

Kram!

Stort tillykke Hvor dejligt

Anmeld

14. januar 2013

AnonymMor

frk1991 skriver:

Kram!

stort tillykke med graviditeten

mht hvor lang du er henne afhænger jo af hvor lang din cyklus er spurgte lægen dig ikke om din cyklus længde så hun kunne regne det ud efter den ?

Anmeld

14. januar 2013

frk1991

Tak;D

Nej det gjorde hun da egentlig ikke. Min cyklus er 31, så har hun sikkert regnet med andet

Anmeld

14. januar 2013

Michalala

Tillykke,

Anmeld

14. januar 2013

Bertris

Jeg talte som sådan ikke mine uger før efter nf, for synes at størstedelen af folk får ændret termin ved nf  

Men hvis hun ikke har spurgt ind til hvor lang din cyklus var må det være derfor

Anmeld

14. januar 2013

ekebiv

frk1991 skriver:

Tak;D

Nej det gjorde hun da egentlig ikke. Min cyklus er 31, så har hun sikkert regnet med andet

Hvis man ikke selv gør opmærksom på det går de ud fra en cyklus på 28 men det betyder,som du selv siger, ingenting sålænge det ikke er flere uger

Anmeld

14. januar 2013

frk1991

Ja jeg venter os til nf.der er bsre frygtelig lang tid til synes jeg ;-)

Anmeld

14. januar 2013

Bertris

frk1991 skriver:

Ja jeg venter os til nf.der er bsre frygtelig lang tid til synes jeg ;-)

Det synes jeg også at der var, men lige pludseligt er der kun få uger til termin

Anmeld

14. januar 2013

mab

frk1991 skriver:

Kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.