Kay - "spil" til i-pad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

nielsen80

Fandt du nogensinde nogle gode nogen? karla er vildt interesseret i i-paden, og tænker jeg måske ville prøve at sætte nogle baby "spil" på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Masig

nielsen80 skriver:

Fandt du nogensinde nogle gode nogen? karla er vildt interesseret i i-paden, og tænker jeg måske ville prøve at sætte nogle baby "spil" på.

Hm jeg har vist bare en total anti-it baby. Han gider slet ikke sådan noget iPad, iphone halløj. Han ser tv eller holder øje med hunden og katten. Det er bare det sjoveste i verden når de lige kommer hen og siger Hej til ham. 

Anmeld

14. januar 2013

nielsen80

Masig skriver:

Hm jeg har vist bare en total anti-it baby. Han gider slet ikke sådan noget iPad, iphone halløj. Han ser tv eller holder øje med hunden og katten. Det er bare det sjoveste i verden når de lige kommer hen og siger Hej til ham. 

Hahaha Karla er bare så tyk og doven, at alt hvad der kan laves siddende og liggende uden hun behøver at bevæge sig for meget, er et hit

Anmeld

14. januar 2013

Masig

nielsen80 skriver:

Hahaha Karla er bare så tyk og doven, at alt hvad der kan laves siddende og liggende uden hun behøver at bevæge sig for meget, er et hit

Hehe ja der er Fabian helt omvendt. Han vil hverken ligge eller sidde og kigge.. Han skal op og stå, gå, hoppe, flyve, kastes op i luften, rundt og se en masse og er så småt begyndt at prøve på at kravle. Han kan slet ikke, men laver bevægelserne. Og hvis han lige finder sig i at ligge selv fem min, så triller han rundt over det hele. Han ligger i hvert fald ikke stille. Og tager vi ham op og sætter os ned med ham istedet for at gå rundt så bliver han tosset!!!

Anmeld

14. januar 2013

nielsen80

Masig skriver:

Hehe ja der er Fabian helt omvendt. Han vil hverken ligge eller sidde og kigge.. Han skal op og stå, gå, hoppe, flyve, kastes op i luften, rundt og se en masse og er så småt begyndt at prøve på at kravle. Han kan slet ikke, men laver bevægelserne. Og hvis han lige finder sig i at ligge selv fem min, så triller han rundt over det hele. Han ligger i hvert fald ikke stille. Og tager vi ham op og sætter os ned med ham istedet for at gå rundt så bliver han tosset!!!

Sjovt hvordan de kan være så forskellige.

Anmeld

14. januar 2013

Masig

nielsen80 skriver:

Sjovt hvordan de kan være så forskellige.

Ja. Men han er jo også en dreng. Han skulle jo gerne være lidt mere vildbasse end pigerne 

Anmeld

14. januar 2013

Kay

Jeps det gjorde jeg... og hun syntes de er sjove... uden at vide rigtig hvordan de fungere...

det er sådan nogle hvor der er tegninger af dyr og når man så trykker på den så kommer der et stort billed af det dyr og så siger den lyden af dyret... også lavet med køretøjer...

kan simpelthend ik huske hvad den hedder og har glem min tablet hjemme ved mine forældre... men jeg har den onsdag... ellers søg på den tråd jeg lavede her inde... det er nogle af de forslåede... og de er gratis

Anmeld

3. februar 2013

Kay

zoola og baby lite hedder de 2 jeg har

Anmeld

3. februar 2013

nielsen80

Kay skriver:

zoola og baby lite hedder de 2 jeg har

Tak dem har jeg fundet. Det giver megen morskab, desuden er Karla helt vild med talking ben, specielt når vi klør ham på maven og han bøvser

Anmeld

3. februar 2013

Kay

nielsen80 skriver:

Tak dem har jeg fundet. Det giver megen morskab, desuden er Karla helt vild med talking ben, specielt når vi klør ham på maven og han bøvser

den må jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.