Søger lidt hjælp efter sex ( ikke for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Anonym trådstarter

ja vi har haft en rigtig dårlig tid sammen så igår havde vi sex kald det vel forsoning sex men sagen er den at vi gjorde det uden beskyttelse og vi var rigtig opstemt. han kom så ud på maven af mig så der er jo ikke sket noget dog synes jeg at jeg var MEGET våd da jeg skulle tørre mig nå det tænkte jeg ikke videre over. her til morgen havde jeg rigtig meget hvid udflåd kan jeg mon have været blevet gravid af per sperm,? eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja vi har haft en rigtig dårlig tid sammen så igår havde vi sex kald det vel forsoning sex men sagen er den at vi gjorde det uden beskyttelse og vi var rigtig opstemt. han kom så ud på maven af mig så der er jo ikke sket noget dog synes jeg at jeg var MEGET våd da jeg skulle tørre mig nå det tænkte jeg ikke videre over. her til morgen havde jeg rigtig meget hvid udflåd kan jeg mon have været blevet gravid af per sperm,? eller?

kan vist ikke stave ikke per men pre

Anmeld

14. januar 2013

LauraL

Anonym skriver:

Ja du kan godt blive gravid af pre sperm... Men hvis det var igår i havde sex så påvirket en evt graviditet ikk dit udflåd allerede...
Hvor er du i din cyklus???
Hvis du ikk ønsker graviditet så synes jeg du skal smutte forbi apoteket idag og få en fortrydelsespille, så skal du ikk gå og være nervøs.. Og det er noget nemmere end en evt abort senere..

Håber det bedste for dig...

Anmeld

14. januar 2013

tweety2060

LauraL skriver:

Ja du kan godt blive gravid af pre sperm... Men hvis det var igår i havde sex så påvirket en evt graviditet ikk dit udflåd allerede...
Hvor er du i din cyklus???
Hvis du ikk ønsker graviditet så synes jeg du skal smutte forbi apoteket idag og få en fortrydelsespille, så skal du ikk gå og være nervøs.. Og det er noget nemmere end en evt abort senere..

Håber det bedste for dig...

Vil lige gentage at det jo også har en betydning hvor du er i din cyklus.
Pøj pøj med det

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

ved ikke lige hvor jeg er i min cyklus. det er under en uge siden min mens stoppede efter jeg blødte i ca 6 dage. og der går ca 28 dage fra mens til mens

Anmeld

14. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

man kan sagtens blive gravid af præ-sperm ..

om du er blevet/bliver gravid, kommer også an på hvornår du har ÆL osv. men hvis du/i ikke ønsker graviditet vil jeg anbefale en fortrydelses pille..

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

man kan sagtens blive gravid af præ-sperm ..

om du er blevet/bliver gravid, kommer også an på hvornår du har ÆL osv. men hvis du/i ikke ønsker graviditet vil jeg anbefale en fortrydelses pille..

OKay ja det har jeg desværre ikke lige brug for, ikke fordi jeg ikke elsker de små men vores forhold har kørt meget op og ned 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.