mærker normalt rigtigt rigtigt meget liv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

1990h

mange spark og mange bobler, generelt rigtigt rigtigt meget liv derinde.
især ved sengetid og når jeg sidder ned et øjeblik på arbejdet..

men de sidste 2 dage har jeg mærket det minimalt..ligger ikke mærke til det som de andre dage..det meget meget lidt næsten som i uge 17-18 hvor jeg mærkede bobler for første gang..

er det normalt? blev jo scannet i torsdags og der var alt fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

AnthonsMor

Først.. Hvor langt er du?

Fostre har jo som os stille dage, og min gut i maven har da også dage hvor han er knap så vågen som andre - og det skulle være ganske normalt

Anmeld

13. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Først.. Hvor langt er du?

Fostre har jo som os stille dage, og min gut i maven har da også dage hvor han er knap så vågen som andre - og det skulle være ganske normalt

26+3

ja det var også min tanke at hun måske sover mere..men det bare en mærkelig fornemmelse at normalt mærker jeg SÅ meget..og nu så lidt..håber snart det vender igen

Anmeld

13. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

26+3

ja det var også min tanke at hun måske sover mere..men det bare en mærkelig fornemmelse at normalt mærker jeg SÅ meget..og nu så lidt..håber snart det vender igen

Altså da jeg var omkring ligeså langt som dig sparkede han også helt vildt, nu tumler han mere, altså skubber rundt og sådan, ikke så meget i spark..

Har du prøvet at sidde og skubbe lidt til hende, drikke noget ISKOLDT vand eller spise et par stykker slik? Det er de 3 ting der næsten altid virker når de falder hen

Jeg skal bare give et lille puf til min også skubber han igen

Anmeld

13. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Altså da jeg var omkring ligeså langt som dig sparkede han også helt vildt, nu tumler han mere, altså skubber rundt og sådan, ikke så meget i spark..

Har du prøvet at sidde og skubbe lidt til hende, drikke noget ISKOLDT vand eller spise et par stykker slik? Det er de 3 ting der næsten altid virker når de falder hen

Jeg skal bare give et lille puf til min også skubber han igen

det med vandet har jeg ikke prøvet endnu men har prøvet at skubbe lidt og sådan og nogle gange syntes jeg at jeg mærker lidt respons. men det kan da godt være at hun ikke gør sig så meget i spark lige for tiden

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

1990h skriver:

det med vandet har jeg ikke prøvet endnu men har prøvet at skubbe lidt og sådan og nogle gange syntes jeg at jeg mærker lidt respons. men det kan da godt være at hun ikke gør sig så meget i spark lige for tiden

Omkring 3 trimester (ved godt der er lidt tid til endnu) men der ændre babyens aktivitetsniveau sig Det bliver nogle andre lidt mere glidende bevægelser man mæker. Ikke på samme måde spark, som i starten. Desuden begynder babyens rytme at minde mere og mere om et født barns rytme

Måske det er det hun har gang i? 

Anmeld

13. januar 2013

1990h

Miss Church skriver:

Omkring 3 trimester (ved godt der er lidt tid til endnu) men der ændre babyens aktivitetsniveau sig Det bliver nogle andre lidt mere glidende bevægelser man mæker. Ikke på samme måde spark, som i starten. Desuden begynder babyens rytme at minde mere og mere om et født barns rytme

Måske det er det hun har gang i? 

Jamen det kunne da måske godt være at hun er ved at gøre klar på 3 trimester..jeg kan i hvert fald tydeligt mærke forskel på hendes aktivitets niveau..især om aftenen hvor det normalt føles som om hun var til halbal derinde.. hun er i hvert fald mere stille og rolig nu

Anmeld

13. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Jamen det kunne da måske godt være at hun er ved at gøre klar på 3 trimester..jeg kan i hvert fald tydeligt mærke forskel på hendes aktivitets niveau..især om aftenen hvor det normalt føles som om hun var til halbal derinde.. hun er i hvert fald mere stille og rolig nu

det vigtigste er nu altså bare, at du mærker hende!

ellers ring til FG hvis du er meget nervøs!

Anmeld

13. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

det vigtigste er nu altså bare, at du mærker hende!

ellers ring til FG hvis du er meget nervøs!

ja det har du ret i bare hun lige gør sig opmærksom engang imellem

Anmeld

13. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

ja det har du ret i bare hun lige gør sig opmærksom engang imellem

nemlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.