Hjælp til den store dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Dinna88

Anonym skriver:

Vi synes at det skulle være afslappende og hvad vi lige ved jamen så spiser alle der skal med gris

jamen, det er da også helt fint! Helstegt pattegris er blevet voldsomt populært at bruge  Men jeg ville nu lige sikre mig 100 %

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

jamen, det er da også helt fint! Helstegt pattegris er blevet voldsomt populært at bruge  Men jeg ville nu lige sikre mig 100 %

Det skal vi nok lige gøre

Anmeld

13. januar 2013

AnneBJ

Det lyder ret meget som vores bryllupsfest til august, bortset fra vi skal vies i kirken, så jeg synes selvfølgelig det lyder som en superfin fest!

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Det lyder ret meget som vores bryllupsfest til august, bortset fra vi skal vies i kirken, så jeg synes selvfølgelig det lyder som en superfin fest!

Godt at høre at vi ikke er de eneste at der tænker at det kunne være fint at gøre det sådan

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg stemmer stort JA!! Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

K&S

Anonym skriver:

Det er nemlig det der skal være meningen med det. Vi er ikke til det tradionelle, med suppe, steg og is. Og når pengene måske ikke er til det, jamen så synes vi at dette er en god ide at holde budgettet nede ved at holde det sådan

Go for it 

STORT tillykke med det kommende bryllup 

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Go for it 

STORT tillykke med det kommende bryllup 

TAK

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej I skønne mennesker herinde

Jeg er i denne heldige situration at jeg skal giftes sammen med min kæreste og faderen til min søn
Men jeg er virkelig i tvivl om man kan gøre som vi har planer om. så nu vil jeg gerne høre jeres helt ærlige mening

Vi skal giftes på rådhuset. Derefter har vi planer om at holde en reception, hvor vi så vil have bryllups-islagkage
efterfølgende vil der blive holdt fest hvor der vil blive serveret helstegt pattegris med fadøl, vin m.m.
Vi vil ingen taler og sange have. det er slet ikke os. Vi vil bare gerne have en god fest sammen med familie og venner.
Men ville I blive skuffet hvis I skulle til bryllup også have helstegt pattegris??

Håber I kan hjælpe mig

KNUS

Andre der vil sige deres mening??

Anmeld

15. januar 2013

Chili-mor

Anonym skriver:

Andre der vil sige deres mening??

Altså det der med maden lyder som en super fin ide..

Men nu ved jeg ikke hvordan traditionerne eller hvor i landet du kommer fra.

Men jeg var til et bryllup hvor både sange og taler var frabedt, og brudevals var ikke en sikker ting..

Vil bare sige det behøver ikke være traditionelt bryllup, men den underholdning taler og sange giver var der altså mangel på...

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Chili-mor skriver:

Altså det der med maden lyder som en super fin ide..

Men nu ved jeg ikke hvordan traditionerne eller hvor i landet du kommer fra.

Men jeg var til et bryllup hvor både sange og taler var frabedt, og brudevals var ikke en sikker ting..

Vil bare sige det behøver ikke være traditionelt bryllup, men den underholdning taler og sange giver var der altså mangel på...

Vi kommer fra nordjylland.
Vi er bare ikke så gode til at være i centrum, så det er lidt derfor at vi har tænkt os at frabede os det. Vi vil i hvert fald ikke holde taler for hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.