Hjælp til den store dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej I skønne mennesker herinde

Jeg er i denne heldige situration at jeg skal giftes sammen med min kæreste og faderen til min søn
Men jeg er virkelig i tvivl om man kan gøre som vi har planer om. så nu vil jeg gerne høre jeres helt ærlige mening

Vi skal giftes på rådhuset. Derefter har vi planer om at holde en reception, hvor vi så vil have bryllups-islagkage
efterfølgende vil der blive holdt fest hvor der vil blive serveret helstegt pattegris med fadøl, vin m.m.
Vi vil ingen taler og sange have. det er slet ikke os. Vi vil bare gerne have en god fest sammen med familie og venner.
Men ville I blive skuffet hvis I skulle til bryllup også have helstegt pattegris??

Håber I kan hjælpe mig

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Dinna88

Som grisespiser - nej. 

Men jeg spiser ikke gris, og jeg ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre af mig selv så. Men til begivenheder bliver der altid taget hensyn til mig, og folk er altid gode til at finde på noget jeg kan spise

Anmeld

13. januar 2013

K&S

Anonym skriver:

Jeg er i denne heldige situration at jeg skal giftes sammen med min kæreste og faderen til min søn
Men jeg er virkelig i tvivl om man kan gøre som vi har planer om. så nu vil jeg gerne høre jeres helt ærlige mening

Vi skal giftes på rådhuset. Derefter har vi planer om at holde en reception, hvor vi så vil have bryllups-islagkage
efterfølgende vil der blive holdt fest hvor der vil blive serveret helstegt pattegris med fadøl, vin m.m.
Vi vil ingen taler og sange have. det er slet ikke os. Vi vil bare gerne have en god fest sammen med familie og venner.
Men ville I blive skuffet hvis I skulle til bryllup også have helstegt pattegris??

Håber I kan hjælpe mig

KNUS

Det lyder som en rigtig hyggelig og uformel bryllupsdag og fest 

Anmeld

13. januar 2013

K&S

Anonym skriver:

Håber I kan hjælpe mig

KNUS

Og jeg ELSKER helstegt pattegris 

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Som grisespiser - nej. 

Men jeg spiser ikke gris, og jeg ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre af mig selv så. Men til begivenheder bliver der altid taget hensyn til mig, og folk er altid gode til at finde på noget jeg kan spise

Vi synes at det skulle være afslappende og hvad vi lige ved jamen så spiser alle der skal med gris

Anmeld

13. januar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville synes det var alletiders!

Tillykke med det forestående bryllup

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det lyder som en rigtig hyggelig og uformel bryllupsdag og fest 

Det er nemlig det der skal være meningen med det. Vi er ikke til det tradionelle, med suppe, steg og is. Og når pengene måske ikke er til det, jamen så synes vi at dette er en god ide at holde budgettet nede ved at holde det sådan

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg ville synes det var alletiders!

Tillykke med det forestående bryllup

Tak

Anmeld

13. januar 2013

**Ønskebabyen

Håber I kan hjælpe mig

KNUS

Jeg synes det lyder helt fantastisk.

I og med det er et rådhusbryllup - hvilket jeg går ud fra gæsterne ved - så synes jeg det er en super fed måde at gøre det på og for it!

og helstegt pattegris er jo fantastisk!!

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Jeg synes det lyder helt fantastisk.

I og med det er et rådhusbryllup - hvilket jeg går ud fra gæsterne ved - så synes jeg det er en super fed måde at gøre det på og for it!

og helstegt pattegris er jo fantastisk!!

Ja, det får gæsterne selvfølgelig afvide.. Men vi har slet ikke fået sat dato på det endnu.. Glæder mig bare til det helt uformelle bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.