Nykøbing F. barselsafdeling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

helle85

Profilbillede for helle85
Bertris skriver:

Håber det er rigtig nok det ikke koster andet end de madbilletter så Så vidt jeg kunne forstå var det en forholdsvis ny regel der var kommet hernede (januar 2011 mener jeg) 

Men hvordan var personalet omkring en?  
Har hørt at nogen steder (f.eks. odense) kan de være meget stressende  

overnattede 4 dage den første gang da armningen ikke fungerede og de var rigtig søde til at hjælpe. har hun oplevede en af natte sygeplejserne var lidt sur men ellers var det rigtig godt

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. januar 2013

Bertris

Isaac's mor skriver:

Jeg synes det var rigtig godt... MEGET venlige mennesker og tager sig tid til at hjælpe hvis man har brug for det

Og nej, men manden får kun morgenmad, resten må han selv købe i kantinen (eller andre steder; f.eks. Spar der ligger lige i nærheden).

Det lyder da bare super skønt  
Når jo ikke rigtig at have været der så længe inden jeg rammer termin, og den tid vi er der står nok mest på at pakke lejligheden ud, så håber da jeg også får en rigtig god oplevelse med deres personale  

- vi var faktisk utilfredse med at skulle betale de 300 kr, så hellere selv vælge om man vil lægge penge i deres kantine til mad eller finde en anden løsning  

Men dejligt med at godt svar  

Anmeld

13. januar 2013

Simon Isaksen

LISBETH:-) skriver:

Helt ærligt så havde jeg en meget meget dårlig oplevelse da jeg fødte i 2007 hvilket også var grunden til at jeg selv valgte planlagt kejsersnit i 2010. I 2010 havde jeg en rigtig rigtig rigtig god oplevelse.

Jeg er 36 år og kender derfor rigtig mange der har født, og generelt har jeg kun hørt rigtig godt om Nykøbing F. Og det med at man har sin egen familie stue er virkelig et plus!!!

Jeg tror generelt ikke personalet er mere stresset end andre steder.

Lyder rart med sin egen stue, så man også kan få det privat liv man geren vil have omkring en nyfødt og at blive en helt ny familie 

Anmeld

13. januar 2013

LISBETH:-)

Simon Isaksen skriver:

okay det var mere om man skulle betale for at overnatte der, mad kan man jo sagtens selv sørger for .. 

ville bare være lidt trist at skulle tage hjem om natten når man gerne vil være ved sin lille nyfødte

Man betaler ikke for at være der!!! Har lige spurgt en veninde der fødte for under 1 år siden  Man får morgenmad og så skal du selv sørge for resten. Hvilket kan gøres i kiosken eller som en anden skriver hos købmanden der nu hedder kiwiminipris og ligger nogen 100 meter fra indkørslen til hospitalet.

På de stuer man ligger på, er der en sovesofa som manden kan sove på

Anmeld

13. januar 2013

Bertris

helle85 skriver:

jeg har født 2 gange på nykøbing f sygehus.

første gang var 2006 var en rimlig godt oplevelse.

anden gang var 2007, var jordmoren lidt irreterne, da hun ikke troede på at jeg var igang at føde. nåde kun op på briksen da jeg fik presse veer, og kun fandt langsom tingen frem så nåede at have 2 presseveer(jeg måtte holde tilbage) før hun hjalp mig bukserne af, og der var hovede på vej ud, så der fik hun travlt.(min mand nåde ikke at se hende blive født, fordi han vente sig om for at lægge tøjet på en stol)

rigtig dejligt at man har sin egen stue

Puha sikke en omgang, men altid noget at de kom godt ud begge gange  

Synes også jeg havde læst et sted det med at man fik sin egen stue, og det lyder rigtig dejligt. Rart også at få det bekræftet  

Anmeld

13. januar 2013

Bertris

Helt ærligt så havde jeg en meget meget dårlig oplevelse da jeg fødte i 2007 hvilket også var grunden til at jeg selv valgte planlagt kejsersnit i 2010. I 2010 havde jeg en rigtig rigtig rigtig god oplevelse.

Jeg er 36 år og kender derfor rigtig mange der har født, og generelt har jeg kun hørt rigtig godt om Nykøbing F. Og det med at man har sin egen familie stue er virkelig et plus!!!

Jeg tror generelt ikke personalet er mere stresset end andre steder.

Altid noget at anden gang var en god oplevelse, men det lyder rigtig godt det andet  
Krydser fingre for en god fødsel  

Anmeld

13. januar 2013

Simon Isaksen

Man betaler ikke for at være der!!! Har lige spurgt en veninde der fødte for under 1 år siden  Man får morgenmad og så skal du selv sørge for resten. Hvilket kan gøres i kiosken eller som en anden skriver hos købmanden der nu hedder kiwiminipris og ligger nogen 100 meter fra indkørslen til hospitalet.

På de stuer man ligger på, er der en sovesofa som manden kan sove på

Lyder sku lækkert .. 
lige før det bliver bedre at sove der end hjemme i flytte kasserne. Selvom de skulle begynde at være på plads til den tid :p

Anmeld

13. januar 2013

LISBETH:-)

Simon Isaksen skriver:

Lyder sku lækkert .. 
lige før det bliver bedre at sove der end hjemme i flytte kasserne. Selvom de skulle begynde at være på plads til den tid :p

Ha ha ha når du ligger der er du lige blevet far og så kan du vist godt glemme alt om at sove i hmmmm skal vi sige ihvertfald det næste år i mit tilfælde er vi nu oppe på snart 6 år.

ER så heldig at have fået 2 piger der elsker deres mor så højt at de også synes de vil kigge på hende og kalde på hende om natten

Anmeld

13. januar 2013

Simon Isaksen

Ha ha ha når du ligger der er du lige blevet far og så kan du vist godt glemme alt om at sove i hmmmm skal vi sige ihvertfald det næste år i mit tilfælde er vi nu oppe på snart 6 år.

ER så heldig at have fået 2 piger der elsker deres mor så højt at de også synes de vil kigge på hende og kalde på hende om natten

Du siger noget, det er der nok ikke så meget tid til det der søvn .. 

- Men ved pokker nu hedder det vel "du kan sove - når dine børn blir gammel"  

- Men da altid noget de kan li deres mor, bare de kunne vente med det til det var lyst eller ?

Anmeld

13. januar 2013

CaWi

Har ikke selv født der, men min svigerinde gjorde for halvandet år siden, og min søster for ti dage siden.

Med min svigerinde fik baby ikke ilt i tre minutter inden hun kom til verden. Personalet var rigtig gode og hurtige til at starte behandlingen af den lille pige, som i dag ingen men har.

Min søster har også været rigtig tilfreds, og sagde personalet på barselsgangen var søde og venlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+