Jeg er så mega skruk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

hautecouture

Miss-86 skriver:

Øv Øv, kender det godt .. Herhjemme er det bare NR.1 vi snakker om.

Ååååh ja... Håber I snart bliver gravide så 

Men idag fik jeg 1. (Ud af ialt 3) HPV-vacciner og det er da vist kun til udgangen af 2013 det er gratis og man skal have dem indenfor 6 mdr og må ikke gå dem når man er gravid (mangler man de sidste 2 eller den sidste kan det dog sagtens udskydes) .... Sååååå, skal i hvert fald nok vente 6 mdr ! 

Øog rigtigt som en anden skrev; jeg vil jo heller ikke få fast job og så BUM efter en måned er jeg gravid og inden der er gået et år smutter jeg på barsel... Har en idé om, at jeg i hvert fald skal være ansat omkring 6 mdr inden vi bégynder.... Men det er også bare skide svært at planlægge det der med bebser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Miss-86

hautecouture skriver:

Ååååh ja... Håber I snart bliver gravide så 

Men idag fik jeg 1. (Ud af ialt 3) HPV-vacciner og det er da vist kun til udgangen af 2013 det er gratis og man skal have dem indenfor 6 mdr og må ikke gå dem når man er gravid (mangler man de sidste 2 eller den sidste kan det dog sagtens udskydes) .... Sååååå, skal i hvert fald nok vente 6 mdr ! 

Øog rigtigt som en anden skrev; jeg vil jo heller ikke få fast job og så BUM efter en måned er jeg gravid og inden der er gået et år smutter jeg på barsel... Har en idé om, at jeg i hvert fald skal være ansat omkring 6 mdr inden vi bégynder.... Men det er også bare skide svært at planlægge det der med bebser 

Ja, men lidt svært når han ikke er klar

Ja, jeg er selv igang med at få dem, skal have nr. 2 vaccine på onsdag og den 3. må man gerne få efter man har født, hvis man skulle blive gravid i mellemtiden!

Årh, kan godt forstå det med arbejdet.. Det er ikke fedt lige og starte også sige man er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.