Akut pasning af hund ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

Kay

Frk.Nissen skriver:

vi har ikke modtaget noget fra seas, og vi nødt til at kigge på nyt da vi sidder for dyrt til en husleje på 10444,50kr hver mdr. også er det i samme by som svigerforældre at vi skal kigge på et hus der er til leje så det koster os ikke noget som helst overhovedet

Det er dit svar. Derfor jeg spørger hvordan i kan flytte ind i et hus, som i ikke skal give noget for?

det er nu nok ment som at det ikke kostede noget at kigge på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Frk.Nissen

Kay skriver:

det er nu nok ment som at det ikke kostede noget at kigge på det...

Ja det fandt jeg ud af . Det koster ikke noget at kigge

Anmeld

14. januar 2013

Kay

Frk.Nissen skriver:

Ja det fandt jeg ud af . Det koster ikke noget at kigge

heldigt nok alligevel

Anmeld

14. januar 2013

Kief31

DKTiha skriver:

Lige pt snakker min forlovede om at det ihvertfald bliver til d. 1. da vi imorgen skal ud og kigge på et hus som vi muligvis kan flytte ind i med det samme .. og kan vi det, bliver det før d. 1

Hvad skriver du så her???

Anmeld

14. januar 2013

L83

Det var godt. At i er kommet hjem skulle ellers lige til at tilbyde min hjælp

Anmeld

14. januar 2013

Kay

Kief31 skriver:

Hvad skriver du så her???

ej men så lad da være at køre sådan rundt i det... de fandt pengene og er nu kommet hjem til dem selv med strøm og det hele... de ønsker at flytte da deres husleje er for stor... og det behøver ik nødvendigvis være dyrt at flytte...

Anmeld

14. januar 2013

MetteT

Kay skriver:

ej men så lad da være at køre sådan rundt i det... de fandt pengene og er nu kommet hjem til dem selv med strøm og det hele... de ønsker at flytte da deres husleje er for stor... og det behøver ik nødvendigvis være dyrt at flytte...

Anmeld

14. januar 2013

MortilElias2010

Kay skriver:

Anmeld

14. januar 2013

Dinsen

Kay skriver:

Anmeld

14. januar 2013

baby012

DKTiha skriver:

Hej Piger og enkelte fyre.

Vi står i en rigtig kedelig situation. I vores nuværende lejlighed har seas lukket for vores strøm da vi havde overset en betaling, og vi har 7,9,13 ingen penge til el regningen før til d. 1 hvis vi er heldige, så vi er midlertidigt flyttet hjem hos min forlovedes forældre, som har 1 grand danios og en labrador i forvejen, og venter en grand danois mere i løbet af denne uge vi kommer ind i.

Har spurgt alle vi kender om de kunne være interesseret I at passe vores lille baby shiba på 6 mdr som er en schæfer. Men ingen kan eller har lyst.

Så nu er jeg nået så langt at jeg ville høre herinde om i kendte nogen som kender nogen osv derud af, om nogen I nærheden af Næstved, kunne passe vores hund i en lille periode :-( det er ikke med god vilje at jeg skriver dette indlæg, og vil helst ikke høre for noget da jeg udemærket er klar over at det er en super dum situation..

Håber nogen har gode råd eller lign.

Vil allerhelst undgå at hun skal i kennel da jeg er bange for hun bliver ødelagt af at være sådan et sted..

Jeg vil gerne passe den hvis ikke du har fundet et sted .. 

Kender selv til at stå i sådan en situation  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.