Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LLN skriver: Undskyld, mmen hvordan kan i tage ud og se på hus når i ikke engang har mulighed for at betale jeres nuværende elregning. Og i øvrigt bliver der ikke bare lukket for strømmen uden man har fået 2 rykkere.
Undskyld, mmen hvordan kan i tage ud og se på hus når i ikke engang har mulighed for at betale jeres nuværende elregning. Og i øvrigt bliver der ikke bare lukket for strømmen uden man har fået 2 rykkere.
Hvor kom det fra ?????? Hvorfor følte du lige træng til at give økonomiske råd der ?? Hvor læste du lige at tråd-starter bad om det ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DKTiha skriver: der er en sød en herinde fra som har tilbudt det, men vi har ikke bil eller køre lejlighed til at køre hende ned til sakskøbing. selvom det virkelig kunne være dejligt
der er en sød en herinde fra som har tilbudt det, men vi har ikke bil eller køre lejlighed til at køre hende ned til sakskøbing. selvom det virkelig kunne være dejligt
nej så kan jeg heller ikke hjælpe... vi bord lige nord for kbh og ville ellers gerne hjælpe me har ik mulighed for at hente den...
Lady Marion <3 skriver: Hvor kom det fra ?????? Hvorfor følte du lige træng til at give økonomiske råd der ?? Hvor læste du lige at tråd-starter bad om det ???
DKTiha skriver: vi har ikke modtaget noget fra seas, og vi nødt til at kigge på nyt da vi sidder for dyrt til en husleje på 10444,50kr hver mdr.også er det i samme by som svigerforældre at vi skal kigge på et hus der er til leje så det koster os ikke noget som helst overhovedet
vi har ikke modtaget noget fra seas, og vi nødt til at kigge på nyt da vi sidder for dyrt til en husleje på 10444,50kr hver mdr.også er det i samme by som svigerforældre at vi skal kigge på et hus der er til leje så det koster os ikke noget som helst overhovedet
Hvordan kan i flytte ind i et hus, som ikke koster jer noget om mdr.?
Frk.Nissen skriver: Hvordan kan i flytte ind i et hus, som ikke koster jer noget om mdr.?
vi har ikke modtaget noget fra seas, og vi nødt til at kigge på nyt da vi sidder for dyrt til en husleje på 10444,50kr hver mdr. også er det i samme by som svigerforældre at vi skal kigge på et hus der er til leje så det koster os ikke noget som helst overhovedet Det er dit svar. Derfor jeg spørger hvordan i kan flytte ind i et hus, som i ikke skal give noget for?
Frk.Nissen skriver: vi har ikke modtaget noget fra seas, og vi nødt til at kigge på nyt da vi sidder for dyrt til en husleje på 10444,50kr hver mdr. også er det i samme by som svigerforældre at vi skal kigge på et hus der er til leje så det koster os ikke noget som helst overhovedet Det er dit svar. Derfor jeg spørger hvordan i kan flytte ind i et hus, som i ikke skal give noget for?
DKTiha skriver: Vi skal jo ikke flytte ind i det, men bare kigge på det ! der er forskel
Vi skal jo ikke flytte ind i det, men bare kigge på det ! der er forskel
så har jeg misforstået dit svar
Frk.Nissen skriver: så har jeg misforstået dit svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128