Akut pasning af hund ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Lady Marion <3

LLN skriver:

Undskyld, mmen hvordan kan i tage ud og se på hus når i ikke engang har mulighed for at betale jeres nuværende elregning. Og i øvrigt bliver der ikke bare lukket for strømmen uden man har fået 2 rykkere.

Hvor kom det fra ??????  Hvorfor følte du lige træng til at give økonomiske råd der ??   Hvor læste du lige at tråd-starter bad om det ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Kay

DKTiha skriver:

der er en sød en herinde fra som har tilbudt det, men vi har ikke bil eller køre lejlighed til at køre hende ned til sakskøbing. selvom det virkelig kunne være dejligt

nej så kan jeg heller ikke hjælpe... vi bord lige nord for kbh og ville ellers gerne hjælpe me har ik mulighed for at hente den...

Anmeld

13. januar 2013

Kay

Lady Marion <3 skriver:

Hvor kom det fra ??????  Hvorfor følte du lige træng til at give økonomiske råd der ??   Hvor læste du lige at tråd-starter bad om det ???

Anmeld

14. januar 2013

Frk.Nissen

DKTiha skriver:

vi har ikke modtaget noget fra seas, og vi nødt til at kigge på nyt da vi sidder for dyrt til en husleje på 10444,50kr hver mdr.
også er det i samme by som svigerforældre at vi skal kigge på et hus der er til leje så det koster os ikke noget som helst overhovedet

Hvordan kan i flytte ind i et hus, som ikke koster jer noget om mdr.?

Anmeld

14. januar 2013

DKTiha

Frk.Nissen skriver:

Hvordan kan i flytte ind i et hus, som ikke koster jer noget om mdr.?

Hvem snakkede noget om at vi sku flytte i hus nu ??

Vi kiggede og ikke andet ...

Anmeld

14. januar 2013

Frk.Nissen

vi har ikke modtaget noget fra seas, og vi nødt til at kigge på nyt da vi sidder for dyrt til en husleje på 10444,50kr hver mdr. også er det i samme by som svigerforældre at vi skal kigge på et hus der er til leje så det koster os ikke noget som helst overhovedet

Det er dit svar. Derfor jeg spørger hvordan i kan flytte ind i et hus, som i ikke skal give noget for?

Anmeld

14. januar 2013

DKTiha

OBS :

Vi har fået penge til at betale el regningen, da vi manglede noget af vores kontanthjælp, så den er nu betalt og vi er hjemme igen.

Anmeld

14. januar 2013

DKTiha

Frk.Nissen skriver:

vi har ikke modtaget noget fra seas, og vi nødt til at kigge på nyt da vi sidder for dyrt til en husleje på 10444,50kr hver mdr. også er det i samme by som svigerforældre at vi skal kigge på et hus der er til leje så det koster os ikke noget som helst overhovedet

Det er dit svar. Derfor jeg spørger hvordan i kan flytte ind i et hus, som i ikke skal give noget for?

Vi skal jo ikke flytte ind i det, men bare kigge på det ! der er forskel

Anmeld

14. januar 2013

Frk.Nissen

DKTiha skriver:

Vi skal jo ikke flytte ind i det, men bare kigge på det ! der er forskel

så har jeg misforstået dit svar

Anmeld

14. januar 2013

DKTiha

Frk.Nissen skriver:

så har jeg misforstået dit svar

det helt iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.