Miss Kat skriver:
Jeg er forelsket! Tænker på hende, som det første, når jeg vågner om morgenen, og har lyst til at snakke om hende hele tiden! Fuldstændigt ligesom at være nyforelsket. 
I fredags tog min mand og jeg, samt mine forældre, et smut forbi Scanningsjordemoderen og fik hilst på vores lille pige. Det var egentlig en kønsscanning, selvom vi havde fået at vide, hun er en hun, men nu er det da slået 100% fast og vi fik lov at nyde hende i 3D for første gang. Det var helt fantastisk og vi fik så mange smukke billeder, samt det hele på en optagelse på DVD.
Jeg er jo kun i 24. uge, men hun var så smuk og det mest perfekte lille menneske. Og hold da op, hvor var der spræl i hende! Vi fik set en hel masse forskellige grimasser og bevægelser, og både et gab og at hun suttede på tommelfinger.
Det, der kom mest bag på os, var dog at hun er en tyk lille én! Både min mand og jeg var for små ved fødslen, så det var altså det sidste, vi havde regnet med at høre! Og jeg kan jo altså så nu klart slå fast overfor alle, der måske er bekymrede ligesom jeg selv har været, at en lille mave på moderen ikke har nogen betydning for fosterets velbefindende! Dejligt. 
Og til slut naturligvis lige nogle billeder af min forelskelse. 
Hav en skøn søndag! 
HVOR ER DET BARE DEJLIGE BILLEDER, snøøøøft!!! Hvor er hun sød, altså. Kan godt forstå, at du er helt forelsket :-)