3D-scanning + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Miss Kat

Jeg er forelsket! Tænker på hende, som det første, når jeg vågner om morgenen, og har lyst til at snakke om hende hele tiden! Fuldstændigt ligesom at være nyforelsket. 

I fredags tog min mand og jeg, samt mine forældre, et smut forbi Scanningsjordemoderen og fik hilst på vores lille pige. Det var egentlig en kønsscanning, selvom vi havde fået at vide, hun er en hun, men nu er det da slået 100% fast og vi fik lov at nyde hende i 3D for første gang. Det var helt fantastisk og vi fik så mange smukke billeder, samt det hele på en optagelse på DVD.

Jeg er jo kun i 24. uge, men hun var så smuk og det mest perfekte lille menneske. Og hold da op, hvor var der spræl i hende! Vi fik set en hel masse forskellige grimasser og bevægelser, og både et gab og at hun suttede på tommelfinger.

Det, der kom mest bag på os, var dog at hun er en tyk lille én! Både min mand og jeg var for små ved fødslen, så det var altså det sidste, vi havde regnet med at høre! Og jeg kan jo altså så nu klart slå fast overfor alle, der måske er bekymrede ligesom jeg selv har været, at en lille mave på moderen ikke har nogen betydning for fosterets velbefindende! Dejligt.

Og til slut naturligvis lige nogle billeder af min forelskelse. 

Hav en skøn søndag! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Miss Church

Miss Kat skriver:

Jeg er forelsket! Tænker på hende, som det første, når jeg vågner om morgenen, og har lyst til at snakke om hende hele tiden! Fuldstændigt ligesom at være nyforelsket. 

I fredags tog min mand og jeg, samt mine forældre, et smut forbi Scanningsjordemoderen og fik hilst på vores lille pige. Det var egentlig en kønsscanning, selvom vi havde fået at vide, hun er en hun, men nu er det da slået 100% fast og vi fik lov at nyde hende i 3D for første gang. Det var helt fantastisk og vi fik så mange smukke billeder, samt det hele på en optagelse på DVD.

Jeg er jo kun i 24. uge, men hun var så smuk og det mest perfekte lille menneske. Og hold da op, hvor var der spræl i hende! Vi fik set en hel masse forskellige grimasser og bevægelser, og både et gab og at hun suttede på tommelfinger.

Det, der kom mest bag på os, var dog at hun er en tyk lille én! Både min mand og jeg var for små ved fødslen, så det var altså det sidste, vi havde regnet med at høre! Og jeg kan jo altså så nu klart slå fast overfor alle, der måske er bekymrede ligesom jeg selv har været, at en lille mave på moderen ikke har nogen betydning for fosterets velbefindende! Dejligt.

Hav en skøn søndag! 

Årh hvor er hun bare fin! Super gode billeder. Hun ligner en, der har det rigtig godt! 

Anmeld

13. januar 2013

Babydrøm

Miss Church skriver:

Årh hvor er hun bare fin! Super gode billeder. Hun ligner en, der har det rigtig godt! 

Hvor er hun fin Lyder som en rigtig skøn oplevelse og dejligt at have det sådan  

Anmeld

13. januar 2013

M&N

Neiiii nogle flotte billeder

Anmeld

13. januar 2013

UnderCover37

Miss Kat skriver:

Hav en skøn søndag! 

Ufatteligt gode billeder og hvor ér hun bare fin 

Anmeld

13. januar 2013

Miss Kat

Miss Church skriver:

Mange tak. Ja, hun lå vist rigtig og hyggede sig!

Anmeld

13. januar 2013

Miss Kat

AnnL skriver:

Hvor er hun fin Lyder som en rigtig skøn oplevelse og dejligt at have det sådan  

Mange tak. Ja, det var virkelig helt specielt. 

Anmeld

13. januar 2013

Miss Kat

BabyWish2012 <3 skriver:

Neiiii nogle flotte billeder

Jeg er også helt oppe at køre over dem.

Anmeld

13. januar 2013

Miss Kat

UnderCover35 skriver:

Ufatteligt gode billeder og hvor ér hun bare fin 

De er nemlig SÅ fine, og tak. Kan nu SLET ikke vente til jeg skal møde hende for første gang.

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er bare så fedt at ha sådan nogle billeder.

Sad og kiggede på thea's for noget tid siden, og hun syntes simpelhen det var det fedeste at se billeder af sig selv, inde i min mave. ( hun er 4 år) vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.