når navlen popper ud xD??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

DKTiha

Hej piger

jeg har lige et spørgsmål..

Kunne i mærke da jeres navle poppede ud, eller fik i bare sådan tilfældigt set at den var ude nu ??

kan mærke at der ikke går langtid før min er helt ude, den er allerede godt på vej, men frygter lidt om det giver en smerte agtig fornemmelse ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Lullaby

Det sker bare stille og roligt. Det gør ikke ondt.

Anmeld

13. januar 2013

DKTiha

Lullaby skriver:

Det sker bare stille og roligt. Det gør ikke ondt.

puha, frygtede bare virkelig at det ville give et smæld

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

DKTiha skriver:

Hej piger

jeg har lige et spørgsmål..

Kunne i mærke da jeres navle poppede ud, eller fik i bare sådan tilfældigt set at den var ude nu ??

kan mærke at der ikke går langtid før min er helt ude, den er allerede godt på vej, men frygter lidt om det giver en smerte agtig fornemmelse ??

Jeg har slet ikke kunne mærke min navle poppe. Det skete bare lige så langsomt Men jeg synes den bliver ved og ved  Det er utroligt hvor meget navle der er derinde haha

Anmeld

13. januar 2013

DKTiha

Miss Church skriver:

Jeg har slet ikke kunne mærke min navle poppe. Det skete bare lige så langsomt Men jeg synes den bliver ved og ved  Det er utroligt hvor meget navle der er derinde haha

hehe smiler

jeg har squ bare været så bekymret for det, men jeg tager det stille og roligt nu xD

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

DKTiha skriver:

hehe smiler

jeg har squ bare været så bekymret for det, men jeg tager det stille og roligt nu xD

Det var godt

Anmeld

13. januar 2013

Lady Marion <3

Jeg mærkede det heller ikke , min trak sig heller aldrig tilbage igen  Det var navlebrok ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.