bekymret for vægten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

218 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Stjerneskud

jeg skal til jordemoder på tirsdag, sidst jeg var til jordemoder fik jeg at vide at jeg skulle tage på. Det har jeg umiddelbart ikke gjort endnu(min vægt er gået i stykker). Jeg har ikke den store appetit, men spiser alt hvad jeg kan.

Nu er jeg jo lidt bekymret for hvad hun vil sige på tirsdag. For jeg fik at vide at hvis jeg ikke tog på kunne det ende med at jeg skulle indlægges. Det har jeg selvfølgelig ikke voldsom meget lyst til, det er røvsygt at være på sygehuset og min kæreste skal jo så være alene med alle børnene.

Men hvor meget skal der egentlig til før man bliver indlagt på grund af vægt?

Min startvægt var 56kg og vejer ifølge min vægt nu 54,4 og jeg er 20+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

mommy1991

jeg skal til jordemoder på tirsdag, sidst jeg var til jordemoder fik jeg at vide at jeg skulle tage på. Det har jeg umiddelbart ikke gjort endnu(min vægt er gået i stykker). Jeg har ikke den store appetit, men spiser alt hvad jeg kan.

Nu er jeg jo lidt bekymret for hvad hun vil sige på tirsdag. For jeg fik at vide at hvis jeg ikke tog på kunne det ende med at jeg skulle indlægges. Det har jeg selvfølgelig ikke voldsom meget lyst til, det er røvsygt at være på sygehuset og min kæreste skal jo så være alene med alle børnene.

Men hvor meget skal der egentlig til før man bliver indlagt på grund af vægt?

Min startvægt var 56kg og vejer ifølge min vægt nu 54,4 og jeg er 20+5

Har du døjet meget med kvalme og opkast? For det lyder da lidt usædvanligt at være i 21. uge og have tabt sig.. I så fald håber jeg at du får det bedre!

Mht. hvornår hun vil indlægge dig, er jo nok et spg. om hvornår hun synes det bliver farligt for bebsen!

Håber baby har det godt alligevel  

Anmeld

13. januar 2013

Stjerneskud

emmagirl skriver:

Har du døjet meget med kvalme og opkast? For det lyder da lidt usædvanligt at være i 21. uge og have tabt sig.. I så fald håber jeg at du får det bedre!

Håber baby har det godt alligevel  

Nej det har jeg desværre ikke. Jeg mistede bare appetitten, samtidig har jeg også en tarmsygdom så tager meget af min energi og gør at jeg ikke kan spise ret meget ad gangen

Anmeld

13. januar 2013

mommy1991

Stjerneskud skriver:

Nej det har jeg desværre ikke. Jeg mistede bare appetitten, samtidig har jeg også en tarmsygdom så tager meget af min energi og gør at jeg ikke kan spise ret meget ad gangen

OKay, håber alt går godt for dig alligevel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.