Pletblødning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej derude!

Grunden til anonymitet er at der er familie herinde, og de skal helst ikke vide noget endnu 

Jeg er ret sikker på at jeg er gravid! Jeg havde ægløsning d. 4/1, og ifølge terminsberegneren herinde vil jeg idag være 3+0 hvis det er tilfældet 
Jeg er meget træt hele tiden, svimmel, har mild kvalme i perioder i løbet af dagen, jeg tisser konstant selvom væskeindtaget ikke er blevet større og mine bryster er mildt ømme! Kan selvfølgelig ikke teste endnu, så det vides ikke helt... 

Igår oplevede jeg så en såkaldt pletblødning, og det fik mig til at spekulere over hvad det mon betyder? Godt eller skidt tegn?

Håber at nogle af jer herinde kan svare, jeg er lidt på bar bund da det er min første graviditet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej derude!

Grunden til anonymitet er at der er familie herinde, og de skal helst ikke vide noget endnu 

Jeg er ret sikker på at jeg er gravid! Jeg havde ægløsning d. 4/1, og ifølge terminsberegneren herinde vil jeg idag være 3+0 hvis det er tilfældet 
Jeg er meget træt hele tiden, svimmel, har mild kvalme i perioder i løbet af dagen, jeg tisser konstant selvom væskeindtaget ikke er blevet større og mine bryster er mildt ømme! Kan selvfølgelig ikke teste endnu, så det vides ikke helt... 

Igår oplevede jeg så en såkaldt pletblødning, og det fik mig til at spekulere over hvad det mon betyder? Godt eller skidt tegn?

Håber at nogle af jer herinde kan svare, jeg er lidt på bar bund da det er min første graviditet!

Kan ik svare, men  alt for at den er der 

Anmeld

13. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej derude!

Ikke for at være en lyseslukker, men de symptomer havde jeg i 3 måneder hvor mine tests var bragende negative hver gang..

Jeg håber selvfølgelig for dig, at den er der!

Men pletblødninger kan være fordi din mens burde være kommet nu her omkring denne tid, og der så ikke har været noget rigtigt alligevel Jeg havde også lidt små bitte pletblødninger lige i starten, og i dag er jeg 32+3

Krydser fingre for dig!

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Ikke for at være en lyseslukker, men de symptomer havde jeg i 3 måneder hvor mine tests var bragende negative hver gang..

Jeg håber selvfølgelig for dig, at den er der!

Men pletblødninger kan være fordi din mens burde være kommet nu her omkring denne tid, og der så ikke har været noget rigtigt alligevel Jeg havde også lidt små bitte pletblødninger lige i starten, og i dag er jeg 32+3

Krydser fingre for dig!

Hm, det lyder da træls.... Det er dog første gang for mig at symptomerne har været så stærke, ellers har jeg også i håbet om at der ville være noget gået og følt mig lidt ekstra træt osv... 
Jeg skal først have min mens på fredag, så det kan ikke være derfor 

Tak! 

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hej derude!

Blødningen kunne være et tegn på at et æg har sat sig fast 

Har ikke selv haft symptomer så tidligt, så kan ikke svare dig på om det kan være en graviditet, men man har jo lov at håbe 

Anmeld

13. januar 2013

FogL

Hej derude!

Det havde jeg også - nogenlunde samme tidspunkt. Det kan være ægget der sætter sig fast.. Men vent og se om du får din mens inden du bliver for bekymret

Og nå ja, symptomerne kan jo også bare være lidt småsygdom

Anmeld

13. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hm, det lyder da træls.... Det er dog første gang for mig at symptomerne har været så stærke, ellers har jeg også i håbet om at der ville være noget gået og følt mig lidt ekstra træt osv... 
Jeg skal først have min mens på fredag, så det kan ikke være derfor 

Tak! 

Så test i næste weekend, så burde du kunne være sikker på at tests'ne er i orden

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Iha, tør ikke at håbe for meget, men det er godt nok svært at lade være!... 
Håber sådan at det er fordi ægget har sat sig fast, et par timer op til at jeg fangede en lille smule helt rosa blod på papiret havde jeg en del stikken og prikken i underlivet lige over skambenet, så ja, man kan jo håbe! 
Jeg håber og tror ikke helt på at det kan være småsygdom, har lige været hele turen igennem med influenza, så det burde jeg være ovre, har da været helt rask i godt og vel 3 uger nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.