Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ring til din JM eller FG
Doffie skriver: Ring til din JM eller FG
Anonym skriver: MMeMenMeneMenerføføHvornår høre man til sygehuset?
MMeMenMeneMenerføføHvornår høre man til sygehuset?
Anonym skriver: Hvornår høre man til sygehuset?
Hvornår høre man til sygehuset?
Er ikk sikker, men jeg var ihvertfald på sygehuset i uge 19 jeg jeg blev kørt derope med ambulancen på grund af smerter. Men prøv at ring
simone_jacobsen skriver: Mener først at du hører til sygehuset i uge 20 eller 25.Men jeg ville ikke være bekymret, ligesom ved første gangs gravide skal, man først mærke liv hver dag omkring ige 25-27.
Mener først at du hører til sygehuset i uge 20 eller 25.Men jeg ville ikke være bekymret, ligesom ved første gangs gravide skal, man først mærke liv hver dag omkring ige 25-27.
Anonym skriver: Hej jeg er 18+1 Idag jeg er virkelig bekymret for om der noget galt :/ jeg mærkede den lille for to dage siden men siden Intet:/ kroppen føles helt Tom:/ er 2 gangs hjælp!
Hej jeg er 18+1 Idag jeg er virkelig bekymret for om der noget galt :/ jeg mærkede den lille for to dage siden men siden Intet:/ kroppen føles helt Tom:/ er 2 gangs hjælp!
Du skal ikke mærke liv hver dag når du ikke er længere henne... Og babyen er så lille endnu at den sagtens kan gemme sig og du ikke kan mærke den...
Prøv at drikke et stort glas koldt vand og sid helt stille og mærk efter hvad der sker derinde....
Har hørt det først er fra uge 20.
Man skal ikke mærke liv hver dag før uge 25, fik jeg af vide af min JM. Så tror bestemt ikke du skal være bekymret.
Baby er stadig meget lille og det er forskelligt hvor meget de bevæger sig fra dag til dag
Men prøv evt. at drikke noget koldt og mærk efter om den spjætter lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128