Mega nervøs :/ liv hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej jeg er 18+1 Idag jeg er virkelig bekymret for om der noget galt :/ jeg mærkede den lille for to dage siden men siden Intet:/ kroppen føles helt Tom:/ er 2 gangs hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Doffie

Ring til din JM eller FG 

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Ring til din JM eller FG 

Hvornår høre man til sygehuset?

Anmeld

13. januar 2013

Mumto3

Når du ikkeer længere henne er det ikke hver dag man mærker liv. Men ja, kontakt fødegangen. Hvis du ikkeer flyttet siden sidst, så hører du sikkert til samme hospital so du fødte på sidste gang. Krydser finger for dig!

Anmeld

13. januar 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

MMeMenMeneMenerføfø

Mener først at du hører til sygehuset i uge 20 eller 25.

Men jeg ville ikke være bekymret, ligesom ved første gangs gravide skal, man først mærke liv hver dag omkring ige 25-27.

Anmeld

13. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Er ikk sikker, men jeg var ihvertfald på sygehuset i uge 19 jeg jeg blev kørt derope med ambulancen på grund af smerter. Men prøv at ring 

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Mener først at du hører til sygehuset i uge 20 eller 25.

Men jeg ville ikke være bekymret, ligesom ved første gangs gravide skal, man først mærke liv hver dag omkring ige 25-27.

Ved jeg for er 2 gangs men det føles helt tomt

Anmeld

13. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Hej jeg er 18+1 Idag jeg er virkelig bekymret for om der noget galt :/ jeg mærkede den lille for to dage siden men siden Intet:/ kroppen føles helt Tom:/ er 2 gangs hjælp!

Du skal ikke mærke liv hver dag når du ikke er længere henne... Og babyen er så lille endnu at den sagtens kan gemme sig og du ikke kan mærke den...

Prøv at drikke et stort glas koldt vand og sid helt stille og mærk efter hvad der sker derinde....

Anmeld

13. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Har hørt det først er fra uge 20.

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Man skal ikke mærke liv hver dag før uge 25, fik jeg af vide af min JM. Så tror bestemt ikke du skal være bekymret. 

Baby er stadig meget lille og det er forskelligt hvor meget de bevæger sig fra dag til dag

Men prøv evt. at drikke noget koldt og mærk efter om den spjætter lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.