See!!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Pessimisten

Deuter tydeligt at der er to streger!! Tillykke 

Det var da en dejlig nyhed på en kold søndag!! Skønt for jer at det endelig er lykkedes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

mommy1991

Christina89 skriver:

Godmorgen I skønne Quinder

Jeg har brug for at få bekræftet, at denne graviditetstest, som jeg tog i morges, er positiv, for jeg har ALDRIG stået med sådan en i hænderne før  Den var lidt mere tydelig i virkeligheden, men det var svært at fange stregen ordentligt på kameraet - og den kom efter få sekunder!

Vi har forsøgt i 14 måneder, så det er simpelthen så uvirkeligt, hvis den virkelig er der denne gang...

Ifølge terminsberegner vil jeg være 4+2 (er gået 3 dage over tid, tror jeg). Jeg har det problem, at min cyklus har været ret uregelmæssig i et år nu, og den har lagt på omkring 46-47 dage de sidste 3 gange, så tror I ikke, at jeg kan gå ud fra det?

Iiih jeg er SÅ glad og totalt rundt på gulvet

Tillykke    

Anmeld

13. januar 2013

Christina89

Jubii  Tusind tak for alle jeres svar, hvor er jeg bare lykkelig!!! Så er næste skridt vidst at få ringet til lægen, for jeg har 117 spørgsmål

Er der nogen der ved, om jeg skal beregne, hvor langt jeg er henne ud fra sidste første menstruationsdag? Eller kan man ikke regne med det, når min cyklus har været på 46-47 dage de sidste tre gange?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.