Er du gravid igen? (før 1 barn er 1 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Majbrit P

Synes godt nok jeg ser mange indlæg med folk der er gravide, med barn på mindre end et år.

Er jeres planlagt, uheld - eller hvrofor har i valgt at få et så hurtigt efter? 

vil gerne selv, men ved ikke om min krop kan holde til det så kort efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er godt nok ikke gravid og har ingen planer om nr. 3. Vi har en dreng og en pige med 17 mdr.s mellemrum - planlagt

Anmeld

12. januar 2013

Majbrit P

MoarHvidovre skriver:

Jeg er godt nok ikke gravid og har ingen planer om nr. 3. Vi har en dreng og en pige med 17 mdr.s mellemrum - planlagt

Hvorfor valgte i det? og hvordan reagerede din krop ink. i graviditeten? 

Anmeld

12. januar 2013

MoarHvidovre

Af flere forskellige årsager. Vi ville gerne have to børn tæt på hinanden og da jeg stod og skulle til, at miste mit job blev det bare noget før end planlagt. Jeg blev gravid med det samme, havde dog forventet der ville gå noget tid.

Jeg havde to meget ens graviditer og havde heller ingen gener da jeg var gravid med nr. 2.

Anmeld

12. januar 2013

Majbrit P

MoarHvidovre skriver:

Af flere forskellige årsager. Vi ville gerne have to børn tæt på hinanden og da jeg stod og skulle til, at miste mit job blev det bare noget før end planlagt. Jeg blev gravid med det samme, havde dog forventet der ville gå noget tid.

Jeg havde to meget ens graviditer og havde heller ingen gener da jeg var gravid med nr. 2.

Okay, tak fordi du vil svare.

Blev din krop den samme efter nummer 2 som nummer 1?

og hvordan var det at være gravid så kort til efter?

og var det svært med 2 børn? fik nummer 1 opmærksomhed nok?

Anmeld

12. januar 2013

MoarHvidovre

Those green eyes skriver:

Okay, tak fordi du vil svare.

Blev din krop den samme efter nummer 2 som nummer 1?

og hvordan var det at være gravid så kort til efter?

og var det svært med 2 børn? fik nummer 1 opmærksomhed nok?

Jeg tabte mig hurtigt efter nr. 1, men det halter stadigvæk her 4 år efter, at jeg har fået nr. 2. Synes det er sværere, at komme af med. men udover det er min krop det samme.

Det var fantastisk, at være gravid igen - jeg nød hvert et sekund og kan stadigvæk godt savne det selvom vores pige nu er 4 år.

Det kræver selvfølgelig noget ekstra, at nr. 1 får masser af opmærksomhed. Men vi havde stort set ingen problemer.

Idag er de hinandens bedste venner og leger så godt med hinanden - de har virkelig meget glæde af hinanden. De er henholdsvis 5 og næsten 4 år.

Anmeld

12. januar 2013

Majbrit P

MoarHvidovre skriver:

Jeg tabte mig hurtigt efter nr. 1, men det halter stadigvæk her 4 år efter, at jeg har fået nr. 2. Synes det er sværere, at komme af med. men udover det er min krop det samme.

Det var fantastisk, at være gravid igen - jeg nød hvert et sekund og kan stadigvæk godt savne det selvom vores pige nu er 4 år.

Det kræver selvfølgelig noget ekstra, at nr. 1 får masser af opmærksomhed. Men vi havde stort set ingen problemer.

Idag er de hinandens bedste venner og leger så godt med hinanden - de har virkelig meget glæde af hinanden. De er henholdsvis 5 og næsten 4 år.

Okay super.. Hvornår begyndte det at være let? altså, sådan mere overskud agtig? overvejer selv en mere, men er bange for det bliver for voldsomt med to små 

Anmeld

12. januar 2013

k&k&k&k

Those green eyes skriver:

Synes godt nok jeg ser mange indlæg med folk der er gravide, med barn på mindre end et år.

Er jeres planlagt, uheld - eller hvrofor har i valgt at få et så hurtigt efter? 

vil gerne selv, men ved ikke om min krop kan holde til det så kort efter

Jeg er en af dem der får 2 meget tæt på hinanden. Jeg fødte min datter d. 27 april 2012 og har termin igen d. 8 juni i år. Så 13 mdr. bliver der mellem vores 2 guldklumper.

Vi valgte at få nummer 2 hurtigt da jeg inden min første fødsel blev ledig - og med de dårlige udsigter til job og et kæmpe ønske om børn tæt på hinanden var det en god løsning.

Det skal dog siges at nr. 2 er lavet i første hug og det var bestemt ikke noget vi have turde håbe på skete - men dejligt er det 

Jeg har gjort mig mange tanker om hvordan den "store" vil reagere på en lillebror, men jeg kan (næsten) kun se fordele ved børn tæt på hinanden.

Til spørgsmålet omkring kroppen og hvordan den klarer det kan jeg kun sige en ting: Denne graviditet er MEGET nemmere end den første. Ingen kvalme, ingen træthed og ikke så mange bekymringer. Nu har jeg jo også en på 8 mdr. at tage hensyn til så tænker ikke så meget på min graviditet som sidste gang hvor jeg gik hjemme og ikke havde noget at lave.

Håber du fik noget ud af mit svar 

Med venlig hilsen 

k&k&k

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.