Those green eyes skriver:
Synes godt nok jeg ser mange indlæg med folk der er gravide, med barn på mindre end et år.
Er jeres planlagt, uheld - eller hvrofor har i valgt at få et så hurtigt efter? 
vil gerne selv, men ved ikke om min krop kan holde til det så kort efter
Jeg er en af dem der får 2 meget tæt på hinanden. Jeg fødte min datter d. 27 april 2012 og har termin igen d. 8 juni i år. Så 13 mdr. bliver der mellem vores 2 guldklumper.
Vi valgte at få nummer 2 hurtigt da jeg inden min første fødsel blev ledig - og med de dårlige udsigter til job og et kæmpe ønske om børn tæt på hinanden var det en god løsning.
Det skal dog siges at nr. 2 er lavet i første hug og det var bestemt ikke noget vi have turde håbe på skete - men dejligt er det 
Jeg har gjort mig mange tanker om hvordan den "store" vil reagere på en lillebror, men jeg kan (næsten) kun se fordele ved børn tæt på hinanden.
Til spørgsmålet omkring kroppen og hvordan den klarer det kan jeg kun sige en ting: Denne graviditet er MEGET nemmere end den første. Ingen kvalme, ingen træthed og ikke så mange bekymringer. Nu har jeg jo også en på 8 mdr. at tage hensyn til så tænker ikke så meget på min graviditet som sidste gang hvor jeg gik hjemme og ikke havde noget at lave.
Håber du fik noget ud af mit svar 
Med venlig hilsen
k&k&k
Anmeld