Vis mig din stil størrelse 44 +

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lotus86 skriver:

Jeg synes blusen klæder dig, den sidder pænt på maven så intet bliver afsløret

JAYY tak!  Toppen kaldte også bare på mig!! Det jeg endelige godt ku li ved den også, er at den viser hud på skuldren, istedet for feks kavalergang. For føler bare lige nu at jeg har KÆMPE ammebabber. Også kigger folk bare hele tiden på mine bryster ( føler jeg )

Havde en gul cardigan på til og mine nye orange sko, så følte mig også lidt lækker. Tror også kærsten syntes jeg så godt ud, da vi var ude og spise. Dejligt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Lotus86

StineW79 skriver:

JAYY tak!  Toppen kaldte også bare på mig!! Det jeg endelige godt ku li ved den også, er at den viser hud på skuldren, istedet for feks kavalergang. For føler bare lige nu at jeg har KÆMPE ammebabber. Også kigger folk bare hele tiden på mine bryster ( føler jeg )

Havde en gul cardigan på til og mine nye orange sko, så følte mig også lidt lækker. Tror også kærsten syntes jeg så godt ud, da vi var ude og spise. Dejligt! Vh stine

Så er det jo bare det helt rigtige når du har haft den følelse, så det bare ud og finde mere af den slags tøj

Anmeld

15. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lotus86 skriver:

Så er det jo bare det helt rigtige når du har haft den følelse, så det bare ud og finde mere af den slags tøj

Jeg købte også 2 andre toppe med samme mønster, men med et andet snit, hvor der er lidt åben i ryggen i stedet for. Tog dem så bare i sort og hvid i stedet for. Syntes at farverne i mønstret var så gode, at jeg ik ku lade være. Også var de heldigvis på tilbud!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.