Vis mig din stil størrelse 44 +

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja nu er min stil jo som sagt stukket af, og mangler lidt ( læs meget ) inspiration til at finde en fod stil, så vil i ik være søde og hjælpe mig, med at finde en god ny stil?

Så kom frisk, hvis i tør og vis et billede af jeres helt almenlige hverdags stil, til str 44+ 

En del af mit problem er at jeg har ændret facon, efter min sidste graviditet, så selvom jeg vejer lidt mindre end inden jeg blev gravid, så er jeg blevet breder om hoften/ maven, end før. Øv!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Valle81

Jeg vil gerne hjælpe, men det bliver om nogle dage, så må jeg lige huske at tage billeder om morgen

Anmeld

12. januar 2013

StineW79

Valle81 skriver:

Jeg vil gerne hjælpe, men det bliver om nogle dage, så må jeg lige huske at tage billeder om morgen

Uha det ville jeg blive rigtig glad for! Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

13. januar 2013

serinasmor

StineW79 skriver:

Ja nu er min stil jo som sagt stukket af, og mangler lidt ( læs meget ) inspiration til at finde en fod stil, så vil i ik være søde og hjælpe mig, med at finde en god ny stil?

Så kom frisk, hvis i tør og vis et billede af jeres helt almenlige hverdags stil, til str 44+ 

En del af mit problem er at jeg har ændret facon, efter min sidste graviditet, så selvom jeg vejer lidt mindre end inden jeg blev gravid, så er jeg blevet breder om hoften/ maven, end før. Øv!! Vh stine

hmmm ... tænker trinny og susanna - style

a-line nederdele og kjoler med "rynk" på maven (evt slå-om)

og pumps

ikke praktisk med små børn - men kønt til større hofter og lidt mave

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

serinasmor skriver:

hmmm ... tænker trinny og susanna - style

a-line nederdele og kjoler med "rynk" på maven (evt slå-om)

og pumps

ikke praktisk med små børn - men kønt til større hofter og lidt mave

Dem er jeg også stor fan af, og sad lige og så deres show før.

Købte faktisk 2 kjoler før jul, med lidt rynk på maven, men går meget sjælden i kjole, og nærmest aldrig i nederdel. Når jeg gør er de altid A formet. 

Tak for svar! Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

L&V

StineW79 skriver:

Jeg bruger godt nok ikke 44 men er da der oppe ad, og syntes ikke der er noget der er mindre flatterende end løse tunikaer til store piger,man kommer til at se meget større ud end man er.. Et par lækre jeans der passer til ens facon en tætsidende top/trøje med effekt de rettesteder og evt en lille jakke eller cardigan og lækre accessories ,jeg bruger feks altid tørklæder. Det syntes jeg er meget pænere

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

Månsson skriver:

Jeg bruger godt nok ikke 44 men er da der oppe ad, og syntes ikke der er noget der er mindre flatterende end løse tunikaer til store piger,man kommer til at se meget større ud end man er.. Et par lækre jeans der passer til ens facon en tætsidende top/trøje med effekt de rettesteder og evt en lille jakke eller cardigan og lækre accessories ,jeg bruger feks altid tørklæder. Det syntes jeg er meget pænere

Jeg er nok også lidt blandet omkring tunikaer osv, for på nogen ser det bare mega flot ud, hvor det på andre får deres bryster til at gå i et med maven, så man ik ka se hva der er hva! Vh stine

Anmeld

14. januar 2013

StineW79

så får i lige et bud på en evt ny stil. billedet er taget nu her til aften. 

er jeg helt galt på den? vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2013

Lotus86

Jeg synes blusen klæder dig, den sidder pænt på maven så intet bliver afsløret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.