Negativ urintest - blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Anonym trådstarter

Nogen som har prøvet at have negativ urintest men alligevel være gravid? Eller måske bare først kunne teste positiv meget sent? Har ikke kunne teste positivt og fik fortaget en blodprøve i fredags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Maja88

ja jeg har aldrig fremtryllet en positiv urintest

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Hvordan fandt du ud af du var gravid, og hvor langt var du henne? 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Er altså meget nysgerrig  Fik du af vide hvorfor du ikke kunne teste med urin? 

Anmeld

12. januar 2013

Maja88

Anonym skriver:

Hvordan fandt du ud af du var gravid, og hvor langt var du henne? 

nej ingen kan forklare mig hvorfor.. har været en 2-3 uger da jeg dik posotiv blodprøve.. var gået 15 dage over tid

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

nej ingen kan forklare mig hvorfor.. har været en 2-3 uger da jeg dik posotiv blodprøve.. var gået 15 dage over tid

Okay. Havde du symptomer og så gik du bare til lægen? Det er mere fordi jeg er sådan i tvivl, kan næsten ikke tro på den er der, og så alligevel føler jeg mig gravid. Får svar på mandag, er så spændt! 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gået næsten 5 uger over, har haft en eller to, kan ikke huske det, mens siden 6 sep hvor jeg stod med en svag positiv test. Men mens har været meget svagere end den plejer og har ømme bryster og kvalme er blevet tyk om maven og har haft mens lign smerter i 4 uger tror jeg. Har testet negativ siden min "mens" hvis det var det udeblev d. 6 dec.

Anmeld

12. januar 2013

Maja88

nej altså vidste ikke de ting jeg havde var symptomer.. var meget lugttfølsom og det var varmt den sommer og kunne jeg slet ikke klare,som jeg normalt kan.den uge jeg er blevet gravid var jeg startet på stofskifte regulerende medicin

. så troede det var dem.. men testede fordi jeg gik over og vi prøvede på baby.. samtidig var jeg igang med et vaccine forløb aktive gravide ikke må få

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

nej altså vidste ikke de ting jeg havde var symptomer.. var meget lugttfølsom og det var varmt den sommer og kunne jeg slet ikke klare,som jeg normalt kan.den uge jeg er blevet gravid var jeg startet på stofskifte regulerende medicin

. så troede det var dem.. men testede fordi jeg gik over og vi prøvede på baby.. samtidig var jeg igang med et vaccine forløb aktive gravide ikke må få

Okay på den måde. Det er altså helt vildt spændene det her.   tak for jeg måtte høre om dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.